Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ingen opdeling, tak..
Fra : Lars Bæk

Dato : 24-07-03 18:47

Jeg har som førstegangskøber af et digikamera, været utrolig glad for al den
respons jeg har fået i denne gruppe.....
Jeg suger stadig til mig, af alle de guld- ( og sølv ) korn der til
stadighed dukker op...

Derfor ser jeg ingen grund til opdeling af denne gruppe...

Nu må diverse Admin. komme ud af busken og give deres bud på, hvorfor de vil
opdele denne gruppe !!
- og hvad siger I andre ??

Tak for ordet....

Mange hilsner til alle fotofans derude,

Lars Bæk.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 24-07-03 20:25

"Lars Bæk" <larsbaek@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nu må diverse Admin. komme ud af busken og give deres bud på, hvorfor de
vil
> opdele denne gruppe !!

Det er vist ikke diverse admins der vil opdele denne gruppe, men nogle
bruger af gruppen.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 24-07-03 20:57

"Lars Bæk" <larsbaek@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i dk.fritid.foto:

>Derfor ser jeg ingen grund til opdeling af denne gruppe...

>Nu må diverse Admin. komme ud af busken og give deres bud på, hvorfor de vil
>opdele denne gruppe !!
>- og hvad siger I andre ??

Debatten om den eventuelle opdeling af gruppen foregår i
news:dk.admin, hvor det er vigtigt at du (og andre) giver deres mening
til kende.

Forslaget kommer fra brugere i denne gruppe, men debatten af
opdelingen foregår blandt alle usenet-brugere i news:dk.admin.

Den endelige beslutning træffes af en Styregruppe på baggrund af
debatten i news:dk.admin. Der sidder dog (tilfældigvis) mindst én
bruger fra news:dk.fritid.foto i denne Styregruppe.

Selve forslaget der er til debat kan læses i sin fulde længde i

Jeg sætter follow-up (FUT) til dk.admin, så evt. svar på dette indlæg
bringes der.

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk

Fra : Lars-Peder Nyrup Bøg~

Dato : 24-07-03 22:39

Lars Bæk <larsbaek@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f201bad$0$13216$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> stadighed dukker op...
>
> Derfor ser jeg ingen grund til opdeling af denne gruppe...

Jeg synes, at det vil være fjollet at lave to grupper!!! - Så skal man til
at læse to grupper og gruble over, når man vil skriver, om ens indlæg nu
høre hjemme det ene eller andet eller begge steder!!... Foto er foto! - Jo
mere jeg arbejder med begge teknikker, både den digitale og den analoge, jo
mere ser jeg det som redskaber. Når jeg maler bruger jeg også forskellige
pensler alt efter hvad jeg vil opnå. Jeg skælner ikke voldsomt mellem om det
er det ene eller andet. Jeg maler med akvarel og bruger måske oliekridt i
samme billede, hvis det passer mig. Når jeg tager en film og fremkalder den
og derefter scanner den, i hvilken "lejer" befinder jeg mig så? - Hvor
bliver snakken om komposition og indhold af billeder af? - Er det ikke
ligegyldigt om billedet blev taget med en F100 eller en D100 eller et
"hul-kamera" hvis det er godt? (eller skidt...) Vi ved alle, at man kan tage
både skarpe og uskarpe billeder med både film og chip. Hvorfor gå så meget
op i om det er det ene eller det andet. Hvorfor lukke den ene verden ude fra
den anden. Måske vil nogle (der i så fald kun ser i den ene gruppe) gå glip
af en givende diskurs på den anden gruppe...
Nej, lad os blive i samme fold!
mvh,
Lars-Peder.