Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket digital kamera er bedst til prisen~
Fra : Moojundai

Dato : 24-07-03 18:19

Hej NG.

Jeg står og skal have et nyt digitalkamera, efter at have slidt min gamle
Olympus C960zoom op (den har taget over 25.000 billeder, og mekanikken har
efterhånden givet op).

Jeg skal derfor have et nyt, men det skal leve op til nogle specifikke krav.

Det skal have zoom
Det skal kunne bruges til indendørs actionshots (ridesport indenfor i
ridehaller) så den skal kunne bruges i dårlig belysning.
Det skal kunne tage film sekvenser. Gerne med lyd, og man må meget gerne
kunne slå lyden fra. Filmklippene skal helst kunne ses med andet end
realplayer, som ikke er min kop the.
Kameraet må ikke koste mere end 5.000

Jeg er meget glad for Olympus, og har derfor kigget noget i retning af C750
Ultrazoom (med 10x optisk og 4x digital zoom).

Kamerahuset.dk mener jeg ville være bedre kørende med C-5050zoom (koster 500
for meget, eller Pentax Optio 550.

Hvad mener i her inde?

Peter!

Fra : jess

Dato : 25-07-03 09:22

hej. jeg er meget glad for mit C-750 uz. jeg har haft det i 14 dage nu. og
det er helt vildt gode
billeder det kamara tager. jeg har bla. taget nogle helt close upps at
blomster og indsækter
samt af ungerne. det kan rigtig mange ting

jeg købte mit i sønderborg. kamara med fjernbetjenning. 4 stk. AA batterier
og lader 5500.-

mvh.

Jess