Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Aldi "igen igen"
Fra : Lars Pedersen

Dato : 24-07-03 18:06

Hej
Jeg har også været i Aldi, det blev til et "Medion 7425"
Jeg har prøvet med et nærbillede (makro?) hvis nogle har lyst
til at se med og give kritik:

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=35590

2272 x 1704 @ 800 x600
lukkehastighed : 1/446 sek.
blændeåbning : F/4,7

Lars

Fra : max

Dato : 24-07-03 19:16

> Jeg har også været i Aldi, det blev til et "Medion 7425"
> Jeg har prøvet med et nærbillede (makro?) hvis nogle har lyst
> [...]

Flot Lars.!! Næste gang stil skarpt på bien..)-max-

Fra : Mogens

Dato : 24-07-03 19:23

On Thu, 24 Jul 2003 19:05:39 +0200, "Lars Pedersen"
<tv1@pedersen.mail.dk> wrote:

>Hej
>Jeg har også været i Aldi, det blev til et "Medion 7425"
>Jeg har prøvet med et nærbillede (makro?) hvis nogle har lyst
>til at se med og give kritik:

Vældigt flot billede. Det er dog lidt synd at det er blomsten
og ikke bien der er i fokus.

mvh Mogens

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 24-07-03 21:48

"Mogens" <moveng@portalen.no> wrote in message

> Vældigt flot billede. Det er dog lidt synd at det er blomsten
> og ikke bien der er i fokus.
>
> mvh Mogens

Gad vide om....der aldrig er nogen der har fortalt ham den om Bien og
Blomsten.....

Sorry !
(næsten) --
Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : jess

Dato : 25-07-03 09:24

"Jesper Hedegaard" <jesper@pissoff.dk> skrev i en meddelelse

> "Mogens" <moveng@portalen.no> wrote in message

> Gad vide om....der aldrig er nogen der har fortalt ham den om Bien og
> Blomsten.....

og så kunne du godt lige ha redt den først. den er lidt ulet at se på

> Sorry !
> (næsten) --
> Mvh
> Jesper