e.c 1150
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-07-03 18:06

Jeg er ved at lave min side om til at benytte XHTML 1.1 istedet for
HTML 4, i samme ombæring har jeg skiftet til <div> istedet for
Der er dog opstået et par problemer...

Siden er på http://www.hs235.dk/divsite

Hver boks er en <div>, de sorte streger imellem er borders.

Problemet er så at det er den hvide tekst-div der så at sige
bestemmer størrelsen på siden. Jeg vil meget gerne have den til at
være min. samme højde som browservinduet og selvfølgelig vokse
efterhånden som der kommer indhold i.
Det næste problem er at hvis indholdet i en af de to side-kolloner er
større end indholdet i midten ryger det ud af bunden af siden istedet
for at sidens højde vokser...

Hvordan kan jeg løse de to problemer ?

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898