West Wing
Fra : Martin

Dato : 24-07-03 17:48

Hej Gruppe

Jeg har set på denne dvd udgivelse af første sæson af sub.

http://www4.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=3510

Hvordan finder jeg ud af om der er danske undertekster på?

Mvh
Martin

Fra : Jesper Winding

Dato : 24-07-03 17:58

Da jeg ejer den, kan jeg udtale mig om at det er der ikke.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Henrik Øster

Dato : 25-07-03 09:23

Så gælder det om at stå tidligt op og pudse engelskkundskaberne af for
det er da en dialog med fart på... Ellers en fremragende serie, som jeg
dog tabte en del for på grund af det ultranationalistiske 9/11-afsnit.
Henrik

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-07-03 11:46

Henrik Øster <hej@herningfolkeblad.dk> writes:

> [...]
> det er da en dialog med fart på... Ellers en fremragende serie, som
> jeg dog tabte en del for på grund af det ultranationalistiske

Tænk, jeg syntes, at deres 9/11-afsnit var ret godt.
--
Peter B. Juul, o.-.o ($/x) * SQR(TCP) * Pr0n = Internet!
The RockBear. ((^)) - The Internet Timeline

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-03 12:07

Det syntes jeg faktisk også. Ikke en 'Nu skal de alle have klø', men mere en
'Dette er en tid til besindighed'. Men det er jo selvfølgelig altid et
spørgsmål om smag og behag.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk