MS Windows
briani 27239
MEGET Langsom "Denne Computer/Stifinder"
Fra : Stig Christensen

Dato : 24-07-03 16:07

Hej,
Jeg har netop udskiftet mit gamle win2000 os med winXPpro. Alt er godt på
nær dette: Når maskinen netop er startet og jeg klikker på "Denne Computer"
for at åbne et af mine drev, går det helt i stå. I hovedvinduet kommer den
lille lysende lygte frem og WinXP går i gang med en længere eftersøgning, -
efter hvad ved jeg ikke! Det kan tage op til 2 minutter før oversigten med
de forskellige drev vises i vinduet.
Er der nogen der har en forklaring og gerne en løsning!
vh
Stig Christensen

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 24-07-03 17:19

"Stig Christensen" <sc@sc-musik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de forskellige drev vises i vinduet.
> Er der nogen der har en forklaring og gerne en løsning!

prøv at give din pc fast ip. 192.168.1.6 subnet 255.255.255.0.
Det gjorde jeg, så kører det bare.

Jakob