mx i domæne
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 24-07-03 16:13

hej allesammen
jeg vil hør om der er nogen der ved om man kan få et program så man kan se
hvordag ens domæne er sat op f.eks den ip adresse som peger på ens
hjemmeside eller det man kalder mx i domænet
det er fordi min hjemmeside udbyder siger at man kun kan lade domænet pege
ned på ens ipadresse
hilsen jeppe

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-07-03 17:02

In dk.edb.netvaerk, Jeppe Søndergaard <jeppe.s@spamnet.dk> says...
> jeg vil hør om der er nogen der ved om man kan få et program så man kan se
> hvordag ens domæne er sat op f.eks den ip adresse som peger på ens
> hjemmeside eller det man kalder mx i domænet

MX har med mailserver at gøre.

Brug nslookup eller dig.

> det er fordi min hjemmeside udbyder siger at man kun kan lade domænet pege
> ned på ens ipadresse

Øøøøh, den forstod jeg ikke lige. Skriv lidt mere...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen