Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt kritik ville være dejligt.
Fra : Thomas H.

Dato : 24-07-03 16:06

Jeg har lige her i weekenden modtaget mit nyt Olympus C750UZ, og var så på
fotosafari.

Jeg har bl.a taget det billede her, og jeg syntes det er ret flot. Jeg har
ikke vildt meget forstand på alt det tekniske, så jeg ville blive meget glad
hvis jeg kunne få lidt teknisk kritik.

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=35494

På Forhånd Tak

Thomas H.

Fra : Lars H. Pedersen

Dato : 24-07-03 16:16

"Thomas H." <condor-9@mail.xx> wrote in message
> [...]
> ikke vildt meget forstand på alt det tekniske, så jeg ville blive meget

Det er da vist en forkert link. Medmindre du lever et dobbeltliv, og i den
anden halvdel hedder Kurt Winding

Mvh. Lars

Fra : Qrt Winding

Dato : 24-07-03 16:33

"Lars H. Pedersen" <justfornewsgroups@fjerndettehotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3f1ff81a$0$32486$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Thomas H." <condor-9@mail.xx> wrote in message

> glad

> Det er da vist en forkert link. Medmindre du lever et dobbeltliv, og i den
> anden halvdel hedder Kurt Winding

Og det gør han ikke, medmindre JEG lever i uvidendehed om et dobbeltliv

MVH
Qrt

Fra : Thomas H.

Dato : 24-07-03 16:55

"Thomas H." <condor-9@mail.xx> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke vildt meget forstand på alt det tekniske, så jeg ville blive meget

Hvorfor kalder du dig Thomas H. her, og
Kurt Winding på fotokritik?

Mvh.
Den rigtig Thomas H.

Fra : Qrt Winding

Dato : 24-07-03 17:04

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas H." <condor-9@mail.xx> skrev i en meddelelse

> [...]

Ellers ville det være for svært for folk, at opdage mit dobbeltliv

MVH
Den Rigtige Kurt Winding

Fra : Thomas H.

Dato : 24-07-03 17:52

"Qrt Winding" <l_black_shadow_l@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ellers ville det være for svært for folk, at opdage mit dobbeltliv
>
> MVH
> Den Rigtige Kurt Winding

Ok, sært ....
Men det kunne jo godt være, at du på en nyhedsgruppe, havde
udgivet dig for mig, og sviiiinet folk til - det skal jeg nok klare selv

Fra : Qrt Winding

Dato : 24-07-03 18:36

> Ok, sært ....
> Men det kunne jo godt være, at du på en nyhedsgruppe, havde
> udgivet dig for mig, og sviiiinet folk til - det skal jeg nok klare selv

Ok, nu må jeg vist hellere rede trådene ud.
Bare for at få det på det rene, jeg har ikke startet denne tråd, hverken
under navnet Thomas H. eller Kurt Winding.

Jeg regnede med, ligesom Lars H. Pedersen, at den oprindelige trådstarter
sendte (ved et uheld) et forkert link til et billede. Dette billede var
tilfældigvis
mit billede og derfor kommenterede jeg det i spøg som også Lars gjorde.
Efterfølgende troede jeg at din meddelelse var en fortsættelse af spøgen
(Checkede ikke mail-adressen), men nu lader det jo til at du ikke er den
oprindelige trådstarter. Så måske han er en Troll.
(Eller måske bare en med navnelighed med dig, og det vitterligt var en
fejl).

Håber det satte tingene på plads.

MVH
Qrt

Fra : Moojundai

Dato : 24-07-03 20:35

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas H." <condor-9@mail.xx> skrev i en meddelelse

Du kan ikke være bekendt ikke at have købt et olympus c750uz så kan jeg ikke
udspørge dig om det :'o(

Peter!

Fra : -Thomas H-

Dato : 24-07-03 22:25

> [...]
> ikke vildt meget forstand på alt det tekniske, så jeg ville blive meget

Sorry guys...

Her er det rigtige link:

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=35453

Hvor det er gået galt må guderne vide..

Med Venlig Hilsen Den Thomas H. der oprindelig havde postet indlægget

Fra : -Thomas H-

Dato : 25-07-03 11:22

"-Thomas H-" <condor-9@mail.xx> wrote in message news:3f204eb4$0$83042>
> [...]
>
> Hvor det er gået galt må guderne vide..
>
> Med Venlig Hilsen Den Thomas H. der oprindelig havde postet indlægget

Kom nu guttere, nu er det rigtige link kommet op..

-Thomas H-

Fra : Villum Sejersen

Dato : 25-07-03 16:34

-Thomas H- wrote:

> Kom nu gutter, nu er det rigtige link kommet op..

Det er vel mest et dokumentationsbillede.

Den eneste umiddelbare kommentar: Hvorfor er lodrette linjer ikke
lodrette? Med kameraet på stativ burde det kunne reguleres hårfint?
Eller billedet være efterbehandlet med et af de programmer, som kan
rotere billeder.

--
mvh. Villum Sejersen