Hold op hvor går det godt
Fra : Michael Nielsen

Dato : 24-07-03 15:13

Er lige nødt til at dele min begejstring. Som de fleste nok har opdaget (da
jeg nok har skrevet 10 indlæg på en uge, sorry) fik jeg lille Cheeta sidste
mandag. Der var lidt begynder vanskeligheder, Cheeta hvæste af Teddy, Teddy
overfaldte Cheeta og de slåssede lidt.
Nu, en uge og tre dage efter, går det bare skide godt. De følges ad om
morgenen når mor står op, følges ned af trappen for at få morgenmad, tumler
rundt (Teddy er vist blevet killing igen), leger og igår så jeg det mest
fantastiske, Teddy vaskede Cheeta. Hold op hvor har jeg aldrig elsket den
kat så meget som da jeg så det. Han har jo altid været sin egen herre.
Så jeg kan rolig sige at familiesammenføringen går MEGET MEGET godt.

Mange glade knus Linda

Fra : Bente Jepsen

Dato : 24-07-03 19:18

"Michael Nielsen" <michael.gnTEDDY@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
herre.
> Så jeg kan rolig sige at familiesammenføringen går MEGET MEGET godt.

Det var vel nok dejligt at høre Linda, det er jo det bedste der kan
ske.

Mange hilsner
Bente

Fra : Kate

Dato : 25-07-03 21:26

"Michael Nielsen" <michael.gnTEDDY@adslhome.dk> wrote in

> og igår så jeg det mest
> fantastiske, Teddy vaskede Cheeta.

Jeps, det er det skønneste syn, ikk'? Første gang man ser det så
_ved_ man bare at man har gjort det rigtige, men jeg kender skam godt
tvivlen. Den var nemlig tilstede helt fra jeg "bestilte" Mowgli og til
han ca. 5 minutter efter hjemkomst havde mødt Lante, så var tvivlen
pist forsvundet

Deligt at høre at Teddy og Cheeta trives sammen.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer