T310 ingen vibrator..
Fra : LA2

Dato : 24-07-03 13:54

Hej
Jeg har en T310, men kan ikke få vibratoren til at virke. Er der et trick?
Eller skal den tilbage til reparation?
Endvidere har den det med at gå ud når den er på nettet, er et noget en sw
opgradering kan klare? Min T65 gjorde det samme bare ikke i samme omfang som
T310.

--
Med venlig hilsen / Best regards

LA2

Fra : Søren Christensen

Dato : 24-07-03 14:42

"LA2" <ltour_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> opgradering kan klare? Min T65 gjorde det samme bare ikke i samme omfang

Det med at gå ud når den er på nettet gør min også... Ifølge sonyericcson
skal den opdateres.
Så er det bare lige hvor...

Venligst

Fra : LA2

Dato : 24-07-03 15:41

> [...]
> opgradering kan klare? Min T65 gjorde det samme bare ikke i samme omfang

Nu virker vibratoren lige pludseligt... mærkeligt. Efter at have spillet et
spil på den...

LA2

Fra : Per Olsen

Dato : 24-07-03 21:36

> [...]
> som

> Nu virker vibratoren lige pludseligt... mærkeligt. Efter at have spillet

Kan det være fordi du havde laderen tilsluttet mens vibratoren
ikke virkede?
Få så er der ikke noget galt, men sådan er alle Ericsson/
SonyEricsson telefonerne lavet.

Pe®=s1
T310, R3B003

Fra : LA2

Dato : 25-07-03 09:11

> [...]
> ikke virkede?
> Få så er der ikke noget galt, men sådan er alle Ericsson/

Ja, i hvert fald i begyndelsen var telefonen tilsluttet laderen.
Det vidste jeg ikke, det med manglende vibrator ved opladning.
Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

LA2

Fra : mikael

Dato : 26-07-03 13:07

> Ja, i hvert fald i begyndelsen var telefonen tilsluttet laderen.
> Det vidste jeg ikke, det med manglende vibrator ved opladning.
> Tak for hjælpen.

det er så den ikke ryster auto-holderne istykker, meget smart feature..

Mvh Mikael Brixen