/ Forside / Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS Windows
#NavnPoint
Klaudi 76474
o.v.n. 67550
refi 58409
tedd 45557
Manse9933 45149
molokyle 40687
miritdk 38357
briani 27239
BjarneD 26414
10  pallebhan.. 24310
Gemme et billede?
Fra : Nostr@


Dato : 24-07-03 12:42

Hejsa

Er der nogen som ved hvordan man gemmer et billede som er beskyttet mod
"højreklik" på bla. Scor.DK?

Nostra

--


-------------------------------------------------------------------------
FIGHT BACK AGAINST SPAM!
Download Spam Inspector, the Award Winning Anti-Spam Filter
http://mail.giantcompany.com




 
 
Mikkel Clausen (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Mikkel Clausen


Dato : 24-07-03 12:48


"Nostr@" <nostra@webkrogen.dk> skrev i en meddelelse
news:3f1fc5e8$0$76116$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Er der nogen som ved hvordan man gemmer et billede som er beskyttet mod
> "højreklik" på bla. Scor.DK?
>
Du kan trykke på PrinScrnknappen og paste billedet ind i en editor for
eksempel paint, beskære og gemme - konverter efter behov.

Søg efter diverse Screen Grabber utils...

/MC





Lars Stokholm (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 24-07-03 12:50

In dk.edb.system.ms-windows, Nostr@ wrote:

>Er der nogen som ved hvordan man gemmer et billede som er beskyttet mod
>"højreklik" på bla. Scor.DK?

Tja, det hører nok nærmere hjemme i browser-gruppen, men prøv at
trække billedet op i adressefeltet. Nu har du billedet "for dig selv"
og kan højreklikke ligeså tosset du vil.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Jesper G. Poulsen (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 24-07-03 17:24

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm <monospam@mail.dk> says...
> Tja, det hører nok nærmere hjemme i browser-gruppen, men prøv at
> trække billedet op i adressefeltet. Nu har du billedet "for dig selv"

Det kan man ikke. Man kan intet med musen derinde.


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Jesper G. Poulsen (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 24-07-03 17:24

In dk.edb.system.ms-windows, Nostr@ <nostra@webkrogen.dk> says...
> Er der nogen som ved hvordan man gemmer et billede som er beskyttet mod
> "højreklik" på bla. Scor.DK?

Det ligger jo i browser-cache'n.


--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Leony (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Leony


Dato : 24-07-03 18:09

"Nostr@" <nostra@webkrogen.dk> skrev i en meddelelse
news:3f1fc5e8$0$76116$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Er der nogen som ved hvordan man gemmer et billede som er beskyttet
> mod "højreklik" på bla. Scor.DK?

Et godt trick plejer at være at højreklikke, hold museknappen nede, når
boksen kommer frem med "ah, ah, ikk' højreklik", så trykker du enter. Så
skulle den oprindelige højrekliksmenu dukke op.

Jeg er ikke registreret på Scor, så jeg kan ikke teste ovenstående, men
jeg har set det i aktion på andre sider.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/
Mit Chieftec røntgen mod + mit nye mod "The MetallicAse".


Nostr@ (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Nostr@


Dato : 24-07-03 19:06

Ok....nu har jeg prøvet alle de tips i er kommet med, og den eneste der
virker er den gamle måde med "printscreen", og det er også den mest
irreterende måde.....øv!

Nogen som har andre gode ideer?

Nostra

--


-------------------------------------------------------------------------
FIGHT BACK AGAINST SPAM!
Download Spam Inspector, the Award Winning Anti-Spam Filter
http://mail.giantcompany.com



Knud Gert Ellentoft (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 24-07-03 19:34

"Nostr@" <nostra@webkrogen.dk> skrev :

>Nogen som har andre gode ideer?

Brug Opera browseren, hvor man ikke kan ændre højrekliksmenuen.

Her kan man altid højreklikke og gemme.

http://opera.com
--
Knud

Robert Eriksen (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Robert Eriksen


Dato : 24-07-03 21:58



Knud Gert Ellentoft wrote:
> "Nostr@" <nostra@webkrogen.dk> skrev :
>
>
>>Nogen som har andre gode ideer?
>
>
> Brug Opera browseren, hvor man ikke kan ændre højrekliksmenuen.
>
> Her kan man altid højreklikke og gemme.
>
> http://opera.com

Eller måske kan Mozilla også klare det.
Gå ind på siden og vælg View -> Page Info og gå over på Media fanebladet.

/Robert


Claus Tersgov (24-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 24-07-03 23:33


"Nostr@" <nostra@webkrogen.dk> skrev i en meddelelse news:3f20200a$0$76062

> Ok....nu har jeg prøvet alle de tips i er kommet med, og den eneste der
> virker er den gamle måde med "printscreen", og det er også den mest
> irreterende måde.....øv!
>
> Nogen som har andre gode ideer?

Hvorfor vil du overhovedet gemme billederne?

Grunden til, at det ikke er muligt er antageligtvis misbrug af andre folks
billeder, og dybeste set har man vel ikke noget legitimt behov for at kunne
gemme billederne??!

Claus



Claus (25-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus


Dato : 25-07-03 08:42

Hej, jeg forsøgte mig med det som Leony foreslog på en side, hvor der også
er sikret mod højreklik - og her virkede det !

Dog skulle du først holde (og blive ved med at holde) højre musetast nede -
herefter trykker du så på enter - du slipper så din højre musetast igen, og
så fremkommer beskeden med at billedet er beskyttet mod højreklik igen du
trykker herefter til sidst enter igen, og så fremkommer så højreklikmenuen.

Håber at det hjælper - jeg har ikke prøvet det på Scor.dk - da jeg heller
ikke har adgang.

Hilsen
Claus

"Nostr@" <nostra@webkrogen.dk> skrev i en meddelelse
news:3f1fc5e8$0$76116$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Er der nogen som ved hvordan man gemmer et billede som er beskyttet mod
> "højreklik" på bla. Scor.DK?
>
> Nostra
>
> --
>
>
> -------------------------------------------------------------------------
> FIGHT BACK AGAINST SPAM!
> Download Spam Inspector, the Award Winning Anti-Spam Filter
> http://mail.giantcompany.com
>
>
>



Nostr@ (25-07-2003)
Kommentar
Fra : Nostr@


Dato : 25-07-03 15:00

Virker stadig ikke

Nostra

--


-------------------------------------------------------------------------
FIGHT BACK AGAINST SPAM!
Download Spam Inspector, the Award Winning Anti-Spam Filter
http://mail.giantcompany.com


"Claus" <grovy199@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:3f20df3f$0$32500$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hej, jeg forsøgte mig med det som Leony foreslog på en side, hvor der også
> er sikret mod højreklik - og her virkede det !
>
> Dog skulle du først holde (og blive ved med at holde) højre musetast
nede -
> herefter trykker du så på enter - du slipper så din højre musetast igen,
og
> så fremkommer beskeden med at billedet er beskyttet mod højreklik igen du
> trykker herefter til sidst enter igen, og så fremkommer så
højreklikmenuen.
>
> Håber at det hjælper - jeg har ikke prøvet det på Scor.dk - da jeg heller
> ikke har adgang.
>
> Hilsen
> Claus



Claus Tersgov (25-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 25-07-03 22:04


"Nostr@" <nostra@webkrogen.dk> skrev i en meddelelse news:3f2137ce$0$13268

> Virker stadig ikke

Nej, det er nemlig et javascript...

Det du eftersøger kan nu sagtens lade sig gøre, endda rimeligt nemt....

Jeg fortæller bare ikke hvordan!

Claus



Lars Stokholm (25-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 25-07-03 22:26

In dk.edb.system.ms-windows, Claus Tersgov wrote:

>Jeg fortæller bare ikke hvordan!

Tillykke med det.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Claus Tersgov (25-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 25-07-03 23:02


"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke med det.

mange tak...

Claus



Lars Stokholm (25-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 25-07-03 23:28

In dk.edb.system.ms-windows, Claus Tersgov wrote:

>>Virker stadig ikke
>
>Nej, det er nemlig et javascript...

Nu fik jeg lavet mig en fake-konto og løst "problemet". Så håber jeg
at du og Scor.dk overlever. Det passer ikke, jeg håber at jeg kan
genere jer "begge" mest muligt. :P

Nostr@, du får den lige på engelsk: Gå ind i Internet Explorer ->
Tools -> Internet Options -> Security -> Klik på 'Internet' -> Vælg
'Custom Level' -> Scripting -> Active Scripting -> Disable -> Ok.

Husk at 'Enable' den igen når du er færdig, så du kan færdes
nogenlunde normalt på Internettet.

Hvis du ikke bruger din 'Restricted sites' zone til noget, kan du
tilføje Scor.dk til den, og så sætte niveauerne på sikkerheden, som
det passer.

Alternativt kan du, som Jesper er inde på, finde billederne i din
browsers cache.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Nostr@ (26-07-2003)
Kommentar
Fra : Nostr@


Dato : 26-07-03 09:20

Tak for hjælpen Lars

Nu virker det

Nostr@

--


-------------------------------------------------------------------------
FIGHT BACK AGAINST SPAM!
Download Spam Inspector, the Award Winning Anti-Spam Filter
http://mail.giantcompany.com


"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:a9b3iv8a2clfmg11gvc8ndpssuoljtrivc@4ax.com...
> In dk.edb.system.ms-windows, Claus Tersgov wrote:
>
> >>Virker stadig ikke
> >
> >Nej, det er nemlig et javascript...
>
> Nu fik jeg lavet mig en fake-konto og løst "problemet". Så håber jeg
> at du og Scor.dk overlever. Det passer ikke, jeg håber at jeg kan
> genere jer "begge" mest muligt. :P
>
> Nostr@, du får den lige på engelsk: Gå ind i Internet Explorer ->
> Tools -> Internet Options -> Security -> Klik på 'Internet' -> Vælg
> 'Custom Level' -> Scripting -> Active Scripting -> Disable -> Ok.
>
> Husk at 'Enable' den igen når du er færdig, så du kan færdes
> nogenlunde normalt på Internettet.
>
> Hvis du ikke bruger din 'Restricted sites' zone til noget, kan du
> tilføje Scor.dk til den, og så sætte niveauerne på sikkerheden, som
> det passer.
>
> Alternativt kan du, som Jesper er inde på, finde billederne i din
> browsers cache.
>
> --
> Lars Stokholm
>
> The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
> this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)



Lars Stokholm (26-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 26-07-03 09:38

In dk.edb.system.ms-windows, Nostr@ wrote:

>Tak for hjælpen Lars

Velbekomme, du. :)

>Nu virker det

Det var godt.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Claus Tersgov (26-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 26-07-03 15:34


"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu fik jeg lavet mig en fake-konto og løst "problemet". Så håber jeg
> at du og Scor.dk overlever. Det passer ikke, jeg håber at jeg kan
> genere jer "begge" mest muligt. :P

Et glimrende eksempel på, at Lars Stokholm ikke har ret meget mellem ørene, når
man aktivt og offentligt giver annonyme folk ansvisninger på, hvordan de kan
tilegne sig billeder, som de ikke har legitim adkomst til, samt det faktum, at
det måske endda er til direkte svindel eller chikane......

Claus



Soeren Nielsen (26-07-2003)
Kommentar
Fra : Soeren Nielsen


Dato : 26-07-03 16:25

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:bfu3dv$1vgf$1@news.cybercity.dk
> "Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
>> Nu fik jeg lavet mig en fake-konto og løst "problemet". Så håber jeg
>> at du og Scor.dk overlever. Det passer ikke, jeg håber at jeg kan
>> genere jer "begge" mest muligt. :P
>
> Et glimrende eksempel på, at Lars Stokholm ikke har ret meget mellem
> ørene, når man aktivt og offentligt giver annonyme folk ansvisninger
> på, hvordan de kan tilegne sig billeder, som de ikke har legitim
> adkomst til,

Hvorfor har han ikke legitim adkomst til de billeder?
Alle som ser siden gør jo det samme, at de ikke ved det gør vel ikke sagen
bedre?

Så vidt jeg har forstået loven må alle billeder bruges privat, eks som
wallpaper i windows.

Hvad så med os "stakler" som bruger Opera, vi opdager ikke at folk prøver at
forhindre os at gemme billeder fra diverse hjemmesider?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/
Jeg bruger ikke min hotmail, så skriv ikke til den


Claus Tersgov (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 27-07-03 00:31


"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor har han ikke legitim adkomst til de billeder?

Fordi han i princippet omgår en sikring mod misbrug og fordi scor har nogle
brugerbetingelser, man accepterer, når man logger på. Der er tale om materiale,
som ikke umiddelbart er offentligt tilgængeligt uden at man har accepteret
brugerbetingelserne.

> Så vidt jeg har forstået loven må alle billeder bruges privat, eks som
> wallpaper i windows.

Hvilken lov er det??

Husk at der er tale om private billeder, der ikke er taget af dig selv og som
er kommet til din maskine på nogle særlige betingelser, som man acceptere, når
man er medlem eller logger på.

Og set i lyset af, at manden endda er annonym og ikke giver nogen god
forklaring på, hvad han havde tænkt sig at bruge billederne til, så mener jeg,
at det er etisk og moralsk forkert at oplyse om, hvordan man kan omgå denne
sikring mod misbrug.

Men man kan jo naturligvis altid vidersende nostras spørgsmål til Scors abuse
sammen med hans ip-nummer, så kan de jo se, hvad der egentlig sker fra dette
nummer i det tilfælde, at der skulle ligge ureelle hensigter bag.

Claus



Soeren Nielsen (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Soeren Nielsen


Dato : 27-07-03 01:02

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:bfv2u0$2rm4$1@news.cybercity.dk
> "Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse
>
>> Hvorfor har han ikke legitim adkomst til de billeder?
>
> Fordi han i princippet omgår en sikring mod misbrug og fordi scor har
> nogle brugerbetingelser, man accepterer, når man logger på. Der er
> tale om materiale, som ikke umiddelbart er offentligt tilgængeligt
> uden at man har accepteret brugerbetingelserne.
>
>> Så vidt jeg har forstået loven må alle billeder bruges privat, eks
>> som wallpaper i windows.
>
> Hvilken lov er det??

http://www.retsinfo.dk/_LINK_0/0&ACCN/A20030016429
§12, er ikke en "haj" til jura, men det er vist den.

> Husk at der er tale om private billeder, der ikke er taget af dig
> selv og som er kommet til din maskine på nogle særlige betingelser,
> som man acceptere, når man er medlem eller logger på.

Je, der er da nogle ret strikse regler. Jeg savner et sted hvor scor.dk
giver mig lov til atreproducere eksemplare at billeder og tekst, da det
ellers ikke kan vises i min browser. Hvis de giver denne tilladelse et eller
andet sted, så er det vel lige meget om filerne ligger i den ene eller anden
mappe på computeren.

Er det reproducering at klippe, ikke kopiere en fil fra "mappe A" til "mappe
B"

> Og set i lyset af, at manden endda er annonym og ikke giver nogen god
> forklaring på, hvad han havde tænkt sig at bruge billederne til, så
> mener jeg, at det er etisk og moralsk forkert at oplyse om, hvordan
> man kan omgå denne sikring mod misbrug.

Hvem siger jeg ikke er anonym? Det er jo ikke sikker jeg hedder Søren
Nielsen selv om jeg i min signatur har et link til en hjemmeside med navnet,
jeg kunne jo bare bruge signaturen til at udgive mig for en person i
Aalborg.

> Men man kan jo naturligvis altid vidersende nostras spørgsmål til
> Scors abuse sammen med hans ip-nummer, så kan de jo se, hvad der
> egentlig sker fra dette nummer i det tilfælde, at der skulle ligge
> ureelle hensigter bag.

Det virker vel kun hvis han har fast IP, eller er der vist en del arbejde
forbundet med at spore ham?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/
Jeg bruger ikke min hotmail, så skriv ikke til den


Lars Stokholm (26-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 26-07-03 17:46

In dk.edb.system.ms-windows, Claus Tersgov wrote:

>Et glimrende eksempel på, at Lars Stokholm ikke har ret meget mellem ørene, når
>man aktivt og offentligt giver annonyme folk ansvisninger på, hvordan de kan
>tilegne sig billeder, som de ikke har legitim adkomst til, samt det faktum, at
>det måske endda er til direkte svindel eller chikane......

Jeg deler Sørens meninger og spørgsmål, hvis du skulle være
interesseret i andet, end bare at svine mig til.

Hvis du vil fortsætte diskussionen, så vil jeg foreslå at du laver
en tråd i jura-gruppen, for jeg er sådan set ikke interesseret.

ETA for *plonk*: Ukendt men kort. Savnet bliver vist ikke stort.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Knud Gert Ellentoft (26-07-2003)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 26-07-03 18:09

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> skrev :

>Et glimrende eksempel på, at Lars Stokholm ikke har ret meget mellem ørene, når
>man aktivt og offentligt giver annonyme folk ansvisninger på, hvordan de kan
>tilegne sig billeder, som de ikke har legitim adkomst til, samt det faktum, at
>det måske endda er til direkte svindel eller chikane......

Alt, hvad du finder på en hjemmeside, har du lov til at gemme til
eget personligt brug.

Men selvfølgelig må man ikke offentliggøre/videredistribuere det
på nogen måde.
--
Knud

Claus Tersgov (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 27-07-03 00:11


"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Men selvfølgelig må man ikke offentliggøre/videredistribuere det
> på nogen måde.

Og hvilket formål er der så til at gemme billedet...

Claus



Jens Peter Karlsen (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Jens Peter Karlsen


Dato : 27-07-03 18:16

Browseren gør det for at kunne vise det. Brugeren kan så have et ønske
om at bruge det som baggrund eller lignende.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Sun, 27 Jul 2003 01:10:53 +0200, "Claus Tersgov"
<clausnews@hotmail.com> wrote:

>Og hvilket formål er der så til at gemme billedet...


Claus Tersgov (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 27-07-03 00:33


"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Alt, hvad du finder på en hjemmeside, har du lov til at gemme til
> eget personligt brug.

Der er ikke tale om en side, der er umiddelbart offentligt tilgængelig. Man
skal acceptere nogle særlige brugerbetingelser, når man er medlem eller logger
på....

Claus



Bjarne Christensen (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Bjarne Christensen


Dato : 27-07-03 10:16

> Der er ikke tale om en side, der er umiddelbart offentligt tilgængelig.
Man
> skal acceptere nogle særlige brugerbetingelser, når man er medlem eller
logger
> på....
>
> Claus
>


Fik storebror gården ???



Claus Tersgov (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 27-07-03 19:59


"Bjarne Christensen" <bch@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:3f23986e$0$32478

> Fik storebror gården ???

Ja, men han solgte den og købte en stor lystyacht, da han opdagede, at det var
dig og dine søskende, der stod bundet og øffede ude i stalden.........

Claus



Jens Peter Karlsen (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Jens Peter Karlsen


Dato : 27-07-03 18:17

Det ændrer ikke på loven om ophavsret.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Sun, 27 Jul 2003 01:33:08 +0200, "Claus Tersgov"
<clausnews@hotmail.com> wrote:

>Der er ikke tale om en side, der er umiddelbart offentligt tilgængelig. Man
>skal acceptere nogle særlige brugerbetingelser, når man er medlem eller logger
>på....


Nostr@ (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Nostr@


Dato : 27-07-03 18:33

Til Claus Tersgov

Hvad jeg skal med billederne RAGER egentlig ikke dig!
- men fordi du er så helvedes forudindtaget, så kan jeg fortælle dig at jeg
såmænd bare bruge nogle billeder fra min gamle profil, som jeg ikke længere
har på min PC!

Håber at dette kan lukke røven på dig

Nostr@



--


-------------------------------------------------------------------------
FIGHT BACK AGAINST SPAM!
Download Spam Inspector, the Award Winning Anti-Spam Filter
http://mail.giantcompany.com


"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
news:9728ivcsslnjagk1jft4n764mlujn27atd@4ax.com...
> Det ændrer ikke på loven om ophavsret.
>
> Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.
>
> On Sun, 27 Jul 2003 01:33:08 +0200, "Claus Tersgov"
> <clausnews@hotmail.com> wrote:
>
> >Der er ikke tale om en side, der er umiddelbart offentligt tilgængelig.
Man
> >skal acceptere nogle særlige brugerbetingelser, når man er medlem eller
logger
> >på....
>



Claus Tersgov (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Claus Tersgov


Dato : 27-07-03 20:02


"Nostr@" <nostra@webkrogen.dk> skrev i en meddelelse news:3f240c8a$0$13206

> Hvad jeg skal med billederne RAGER egentlig ikke dig!
> - men fordi du er så helvedes forudindtaget, så kan jeg fortælle dig at jeg
> såmænd bare bruge nogle billeder fra min gamle profil, som jeg ikke længere
> har på min PC!

> Håber at dette kan lukke røven på dig

Næppe

Desuden er dine egne billeder ikke beskyttet, det er kun andres. Er det
virkelig din bedste bortforklaring?

Claus



Nostr@ (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Nostr@


Dato : 27-07-03 20:10

Ja, når billederne ligger på en gammel profil som jeg ikke kan passwordet
til, og den mailbox som den skal sende til er fra en gammel udbyder som jeg
ikke længere har adgang til!

Nostr@

--


-------------------------------------------------------------------------
FIGHT BACK AGAINST SPAM!
Download Spam Inspector, the Award Winning Anti-Spam Filter
http://mail.giantcompany.com


"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:bg17gn$1to9$2@news.cybercity.dk...
>
> "Nostr@" <nostra@webkrogen.dk> skrev i en meddelelse news:3f240c8a$0$13206
>
> > Hvad jeg skal med billederne RAGER egentlig ikke dig!
> > - men fordi du er så helvedes forudindtaget, så kan jeg fortælle dig at
jeg
> > såmænd bare bruge nogle billeder fra min gamle profil, som jeg ikke
længere
> > har på min PC!
>
> > Håber at dette kan lukke røven på dig
>
> Næppe
>
> Desuden er dine egne billeder ikke beskyttet, det er kun andres. Er det
> virkelig din bedste bortforklaring?
>
> Claus
>
>



Lars Stokholm (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Stokholm


Dato : 27-07-03 20:20

In dk.edb.system.ms-windows, Claus Tersgov wrote:

>>Håber at dette kan lukke røven på dig
>
>Næppe

*plonk*

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Peter Loumann (27-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter Loumann


Dato : 27-07-03 20:32

On Sun, 27 Jul 2003 21:19:59 +0200, Lars Stokholm <monospam@mail.dk>
wrote:

>In dk.edb.system.ms-windows, Claus Tersgov wrote:

>>>Håber at dette kan lukke røven på dig

>>Næppe

>*plonk*

Ja, jeg har også fuld af undren fulgt Claus' korstog her. Minder mig
om en vis spansk ridder, bortset fra at han ikke fandt nogen væbner,
ikke engang på æselryg. Hvad folk downloader af pix og hp'er fra det
store indernet til deres egen hd til strengt privat brug, for at kunne
nyde det offline eller hvad end, det ska' ingen forsøge at styre. My
home is my castle!

Ingen lider tab, ingen krænkes. Det er s'fø'li' en ganske anden sag
hvis de offentliggør det.

--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408617
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste