MS Windows
briani 27239
pop up vindue
Fra : Alan Olsen

Dato : 24-07-03 10:14

Hej

Jeg har nu et par dage kæmpet med et irriterende pop up vindue.
Uanset hvor jer ger henne på nettet popper den op hver jeg skifter side.

I øverste bjælke stå der

Opretter forbindelse til 1110100011o1win

Så er der et ikon med et par nøgler.

Restricted

Brugernavn
Adgangskode

Det hele ser meget windows agtigt ud, og spørgsmålet er bare hvordan slår
jeg funktionen fra.

Mvh Alan

Håber det er den rigtige gruppe at spørge i.

--

Kik ind på www.lungfish.dk

Fra : Doktoren

Dato : 24-07-03 10:29

prøv at hente AdAware på www.download.com og kør det ... Det kan være
et "reklame"program. Programmet finder også såkaldt spyware og andre
cookies, som skulle sænke din sikkerhed :) - og så er det gratis at
prøve

Hygge

--
Lars Koch Hansen
Odense

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-07-03 10:50

Doktoren wrote:
> prøv at hente AdAware på www.download.com og kør det ...
> Det kan være et "reklame"program. Programmet finder også
> såkaldt spyware og andre cookies, som skulle sænke din
> sikkerhed :) - og så er det gratis at prøve

Spybot kan også være behjælpelig:
http://security.kolla.de/index.php?lang=en&page=download

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : /Ole

Dato : 24-07-03 10:50

> [...]
> et "reklame"program. Programmet finder også såkaldt spyware og andre
> cookies, som skulle sænke din sikkerhed :) - og så er det gratis at

Det er ikke bare gratis at prøve, det er endda gratis at bruge for
privatpersoner, og noget af det bedste til at fjerne det skrammel med.

/Ole

Fra : Alan Olsen

Dato : 24-07-03 12:43

Hej igen

Tak for hjælpen det hjalp. Jeg har hentet AdAware øg kørt programmet. Pop up
dimsen er væk.

Mvh Alan