MS Windows
briani 27239
OE 6 - blokerede afsendere
Fra : von Krüchten

Dato : 24-07-03 08:46

Hej,
Har nogen en ide om, hvordan man eksporterer listen over blokerede afsendere
til en tekstfil, så den også kan bruges af andre anti spam programmer ?
Jeg har fået et tip om, at listen kan genfindes i windows reg.databasen, her
ligger alle blokerede afsendere, men hver i sin mappe. Findes listen andre
steder, og kan den udskrives ?
Jeg kører xp home, ie6 og oe 6.
mvh Detlev

Fra : Leo E

Dato : 25-07-03 05:42

"von Krüchten" <detlev@vonkruechten.dk> wrote in message news:<W7MTa.25$kO3.21@news.get2net.dk>...
> [...]
> ligger alle blokerede afsendere, men hver i sin mappe. Findes listen andre
Allerførst, lav en ny mappe på skrivebordet.
Hvis du så åbner OE og markerer de blokerede afsendere, og så kopierer
dem over i den nye mappe, så skulle den være hjemme.
Hilsen: Leo

Fra : Leo E

Dato : 25-07-03 06:19

> [...]
> ligger alle blokerede afsendere, men hver i sin mappe. Findes listen andre

har du mulighed for at markere og kopiere de blokere afsendere i
mailprogrammet? for så kan du kopiere dem over i en mappe (som du har lavet)
på skrivebordet:
Hilsen: Leo

Fra : Leo E

Dato : 25-07-03 06:23

Fra : von Krüchten

Dato : 25-07-03 08:52

"Leo E" <le01@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> har du mulighed for at markere og kopiere de blokere afsendere i
> mailprogrammet? for så kan du kopiere dem over i en mappe (som du har

Tak for forsøget, men problemet er jo, at jeg netop ikke kan kopiere fra den
liste, der vises i OE. Da jeg efterhånden har over 100 blokerede afsendere,
er enkeltvis kopiering fra reg.databasen heller ikke sagen. Så jeg søger
faktisk det sted, "hvor gærdet er lavest".
mvh Detlev

Fra : von Krüchten

Dato : 25-07-03 19:39

Tak for hjælpen, problemet er løst.