kalender som outlook
Fra : mcisten

Dato : 24-07-03 07:58

Hej folks

Jeg har en ericsson mobil med kalender (r520m). Det er en funktion jeg er
enormt glad for og kalenderen er nem at bruge , kan synkronisere med outlook
og i displayet ligner det outlook, blot kan man her se aftaler for en hel
uge.

Men nu skal jeg jo nok snart skifte til noget nyere og overvejer hvad det
skal være. Jeg har haft flere mobiler og været imponeret over Nokias nemme
menuer, men skuffet og deres tekniske funktioner (kalender, e-mail,
infrarød, bluetooth, gprs osv) , siemens telefoner har det mest åndsvage
menusystem jeg har set, men til gengæld kan de tåle en tur på gulvet.

Men jeg kender ikke de nye telefoner, så derfor vil jeg godt høre jer
hvilken telefon der har en god kalender og nem menu , samt alle de tekniske
funktioner ( jeg er ret ligeglad med om man kan skifte cover og få sjove
ringetoner, det er de "forretningsmæssige" funktioner jeg er interesseret i.

Jeg har selv overvejet ericsson t610, men er der andre gode i prisklassen
3000 kr. med de rigtige funktioner ?

Mvh Mcisten

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 24-07-03 08:09

"mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> skrev i melding
> [...]
i.

> Jeg har selv overvejet ericsson t610, men er der andre gode i prisklassen

Se mitt svar til "TS" i går, 23.07.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : mcisten

Dato : 24-07-03 08:58

Undskyld , jeg fik ikke læst hele den streng ;-(

Tak for hjælpen

"Thorolv Valentinsen" <tva03.fight.spam@netcom______.no> skrev i en
meddelelse news:sCLTa.19373$KF1.307813@amstwist00...

Fra : Erik W.

Dato : 25-07-03 12:34

"mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> infrarød, bluetooth, gprs osv) , siemens telefoner har det mest åndsvage
> menusystem jeg har set, men til gengæld kan de tåle en tur på gulvet.

Siemens S55 er et godt bud på det du har brug for. Jeg har selv en og er
meget tilfreds, den har alle de features du nævner.

Mvh Erik