> "Per Thomsen" > skrev i en meddelelse :
> Det er da noget af en ulempe. Telia er nok det sidste selskab jeg ville
> vælge.
> (Har prøvet det).
>
> Per
>
>
> Virklig et rigtigt godt svar hvor du på fornem vis uddyber dine grunde til
> ikke at vælge Telia...........
>
Jeg kan da godt komme med den korte version:
For at få abonnement hos Telia skulle jeg kreditgodkendes og tilmeldes PBS.
Så langt så godt.
Efter 6 mdr. opsiger jeg abonnementet (og får faktisk unlock koderne
hurtigt).
Efter 9 mdr. får jeg en rykker på en måned.
Efter 10 mdr. får jeg en rykker på en anden måned.
(Jeg var tilmeldt PBS)
Efter 11 mdr. en rykker mere på begge beløb.
Herefter lykkedes det mig at komme igennem til Telia, hvor jeg udtrykker min
undren.
Og får at vide at jeg ikke har indbetalt for feb. og april. - Det kunne jeg
ikke forstå og henviser til PBS.
Jeg indbetaler beløbet, men min indbetaling har åbenbart krydset en rykker
med gebyr (kr. 100 der er dateret 2 dage før min opringning).
For at gøre historien kort. På nuværende tidspunkt skylder jeg Telia kr. 400
i rykkergebyer.
1) 1. Gebyr Kr. 100
2) 2. Gebyr Kr. 100 med inkassovarsel.
3) Faktura med endnu et rykkergebyr.
4) Inkassovarsel på ovenstående faktura.
Under hele processen har jeg mail'et til regnskabsafd. med jævne mellemrum.
Aldrig noget svar.
Da det lykkedes mig at komme i gennem på tlf. tog det kun 43 min.
Som skrevet er dette den korte version.
Per