Er Telemobilia er godt firma ?
Fra : victor

Dato : 24-07-03 06:51

Skal til at have ny mobil og kan se de sælger Nokia 3510i for 1 kr. med
telia abonnement selvfølgelig!

Findes der bedre og billigere forretninger?

Fra : Bo Larsen

Dato : 24-07-03 07:58

victor wrote:
> Skal til at have ny mobil og kan se de sælger Nokia 3510i for 1 kr.
> med telia abonnement selvfølgelig!
>
> Findes der bedre og billigere forretninger?

Har handlet dér en enkelt gang. Hurtig og nemt. Havde telefonen efter 5
dage!
--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen
Systemadministrator
Flyvevåbnets Officersskole

Fra : Per Thomsen

Dato : 24-07-03 08:57

Det er da noget af en ulempe. Telia er nok det sidste selskab jeg ville
vælge.
(Har prøvet det).

Per

Fra : Flemming Ploug

Dato : 24-07-03 09:12

"Per Thomsen" > skrev i en meddelelse :
Det er da noget af en ulempe. Telia er nok det sidste selskab jeg ville
vælge.
(Har prøvet det).

Per

Virklig et rigtigt godt svar hvor du på fornem vis uddyber dine grunde til
ikke at vælge Telia...........

Fra : Per Thomsen

Dato : 24-07-03 10:55

> [...]
>
> Per
>

> Virklig et rigtigt godt svar hvor du på fornem vis uddyber dine grunde til

Jeg kan da godt komme med den korte version:

For at få abonnement hos Telia skulle jeg kreditgodkendes og tilmeldes PBS.
Så langt så godt.
Efter 6 mdr. opsiger jeg abonnementet (og får faktisk unlock koderne
hurtigt).
Efter 9 mdr. får jeg en rykker på en måned.
Efter 10 mdr. får jeg en rykker på en anden måned.
(Jeg var tilmeldt PBS)
Efter 11 mdr. en rykker mere på begge beløb.
Herefter lykkedes det mig at komme igennem til Telia, hvor jeg udtrykker min
undren.
Og får at vide at jeg ikke har indbetalt for feb. og april. - Det kunne jeg
ikke forstå og henviser til PBS.
Jeg indbetaler beløbet, men min indbetaling har åbenbart krydset en rykker
med gebyr (kr. 100 der er dateret 2 dage før min opringning).
For at gøre historien kort. På nuværende tidspunkt skylder jeg Telia kr. 400
i rykkergebyer.
1) 1. Gebyr Kr. 100
2) 2. Gebyr Kr. 100 med inkassovarsel.
3) Faktura med endnu et rykkergebyr.
4) Inkassovarsel på ovenstående faktura.

Under hele processen har jeg mail'et til regnskabsafd. med jævne mellemrum.
Aldrig noget svar.
Da det lykkedes mig at komme i gennem på tlf. tog det kun 43 min.

Som skrevet er dette den korte version.

Per

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-07-03 11:40

Per Thomsen wrote:
> [...]
>
> Under hele processen har jeg mail'et til regnskabsafd.
> med jævne mellemrum. Aldrig noget svar.
> Da det lykkedes mig at komme i gennem på tlf. tog

Mange kan nok nikke genkendende til Telia i denne
sammenhæng - mig selv inklusiv.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Per Thomsen

Dato : 24-07-03 11:51

> Mange kan nok nikke genkendende til Telia i denne
> sammenhæng - mig selv inklusiv.

Fortæl, fortæl.

Per

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-07-03 12:02

Per Thomsen wrote:

> Fortæl, fortæl.

Jeg orker det ikke igen, men det korte af det lange:
Lang tid efter jeg havde opsagt mit abb. fik jeg stadig
regninger pga. fejl på deres edb system og det tog altid
en evighed at komme igennem pr. tlf.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Per Thomsen

Dato : 24-07-03 12:36

> Jeg orker det ikke igen, men det korte af det lange:
> Lang tid efter jeg havde opsagt mit abb. fik jeg stadig
> regninger pga. fejl på deres edb system og det tog altid
> en evighed at komme igennem pr. tlf.

Ok jeg forstår - man bliver træt af det når man er kommet af med sin harme
3 - 4 gange.

Per