Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamerakøb
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 24-07-03 06:55

Hej Ng. Er der nogen derude der kender prisniveauet på digitalkamera
i Frankrig. Er det nogenlunde som i Danmark eller hyr?
Mvh Jens

Fra : Trolle007

Dato : 24-07-03 09:10

Hej Jens

De er billigere ! Jeg har købt mit Sony DSP-F717 til 6200 kr incl. fragt fra
Frankrig, i DK koster det 7700 kr - så der er penge at spare og der er jo
ikke noget emd told, moms eller skat sådan som der tidiligere har været. Se
evt. her http://www.nomatica.com/index.asp?devise=DKK&langue=DK&pays=DK de
har ovenikøbet dansk layout på deres sider også !!!! bedre og billigere
bliver det vidst ikke.
--
/ Trolle007
for direct mail please remove "FJERNDETTE" from email.

Fra : www.analogfoto.dk La~

Dato : 24-07-03 12:32

"Jens Rasmussen" <jens.rasmussen@risoe.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ng. Er der nogen derude der kender prisniveauet på digitalkamera
> i Frankrig. Er det nogenlunde som i Danmark eller hyr?

Hej

Hvis du skal til Andorra (mellem Frankrig og Spanien) så er det der du skal
købe.
Jeg kunne få et Canon EOS 10 D for lige godt 10.000,-
Men du skal handle, de forlangte 13.500,-

Tag nogle brugte optik med i fototasken, og kør så gennem Andorra (meget
lille stat) og ned til motorvejen fra Barcelona og følg den tilbage til
Frankrig.

Dette er ikke en opfordring !

--
Venlig hilsen / Best regards