Nokia 6610
Fra : Mic\(2860\)

Dato : 24-07-03 02:53

Hej NG

Kan det virkelig passe, at når min jeg tænder min 6610, efter den har været
slukket pga lav batterispænding, at jeg skal stille ur og dato?

/Mic

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 24-07-03 10:48

"Mic(2860)" wrote in message
> Kan det virkelig passe, at når min jeg tænder min 6610, efter den har
været
> slukket pga lav batterispænding, at jeg skal stille ur og dato?

Det ville jeg ikke mene var nødvendigt..... Når den slukker pga for lidt
strøm, er der jo stadig nok på batteriet til at den kan huske klokken. Men
det kan være batteriet er så brugt/dårligt at der slet ikke er noget strøm
på.....

Der sidder inden i telefonen et lille lithium batteri..... jeg ved ikke hvad
det bruges til, men hvis det er det der husker klokken, så kan det være, at
det er dét der er defekt.....

Hygge...
Daniel

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 24-07-03 13:18

On Thu, 24 Jul 2003 03:53:13 +0200, "Mic\(2860\)" <mic@FJERNinbound.dk>
wrote:

>Hej NG
>
>Kan det virkelig passe, at når min jeg tænder min 6610, efter den har været
>slukket pga lav batterispænding, at jeg skal stille ur og dato?

Hvis at jeg tager batteriet ud af min 3510 så skal jeg fx stille dato og
ur. Men lader jeg det sidde i og bare lader det løbe tør for strøm så
husker det kl og dato såfremt at der ikke går flere timer inden at jeg
sætter den til opladning.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)