Warcommander!
Fra : PCS

Dato : 24-07-03 02:25

hej !!

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde cdcrack til warcommander ver.2.03 ?
Er ret træt af at vente på den læser fra cd´en.... Så jeg håber der er nogen
der kan hjælpe..

-Peter

Fra : Sune Storgaard

Dato : 24-07-03 14:46

PCS mumbled his insignificant opinion in:

http://www.megagames.com/cracks/html/c903630_0.htm

Fra : PCS

Dato : 24-07-03 23:30

Hej Sune!

Tak for svaret.

Desværre kan jeg ikke bruge ver.1.09. Spillet kan ikke starte. Ved du hvor
jeg kan finde det til ver.2.03 ?

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-07-03 10:58

> Desværre kan jeg ikke bruge ver.1.09. Spillet kan ikke starte. Ved du
> hvor jeg kan finde det til ver.2.03 ?

Nej, megagames plejer at have no-cd fixes til alle spil, men åbenbart ikke
denne. Der findes en tilsvarende side som også hoster den slags, men jeg kan
desværre ikke lige huske hvad det site her... anyone?

Fra : PCS

Dato : 25-07-03 15:10

Tak fordi du ville hjælpe mig. ærgerligt at megagames ikke havde den. Hvis
du kommer i tanke om navnet på det site. Ville jeg blive kanonglad hvis du
ville skrive det.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-07-03 15:41

Kan det være www.gamecopyworld.com du tænker på?

Fra : PCS

Dato : 25-07-03 16:32

Desværre har gamecopyworld også kun crack til version 1.09... Men tak fordi
du skrev det. Det kunne jo være...