|
| T310 genstarter tit eller fryser Fra : Søren Christensen |
Dato : 23-07-03 23:37 |
|
Hej
Min SE T310 genstarter tit eller bare fryser et stykke tid. Den er købt
igennem Telekædens netbutik og tilsyneladende SKAL det klares der.
Altså den skal sendes ind og det kan ikke gøres i deres butikker som bla
ligger i byen hvor jeg bor.
Men er der andre steder der opdatere min software gratis? Det må høre under
garantien...
Venligst
| |
Christian Poulsen (24-07-2003)
| Kommentar Fra : Christian Poulsen |
Dato : 24-07-03 00:07 |
|
> og tilsyneladende SKAL det klares der. Altså den skal sendes ind og det
> kan ikke gøres i deres butikker som bla ligger i byen hvor jeg bor.
Mystisk de ikke vil det. De har jo ingen udgifter ved at sende din tlf.
videre på værksted.
Hvor bor du henne?
| |
Søren Christensen (24-07-2003)
| Kommentar Fra : Søren Christensen |
Dato : 24-07-03 09:28 |
|
"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:bfn4eo$e2p$1@sunsite.dk...
> > og tilsyneladende SKAL det klares der. Altså den skal sendes ind og det
> > kan ikke gøres i deres butikker som bla ligger i byen hvor jeg bor.
>
> Mystisk de ikke vil det. De har jo ingen udgifter ved at sende din tlf.
> videre på værksted.
>
> Hvor bor du henne?
>
>
Slagelse... Men der står i papirene jeg fik fra dem at i forbindelse med
garanti reperationer skulle jeg
sende telefonen til Telekæden A/S jomfruløkken i Randers. Og kuverten skulle
mærkes Internetreperation...
Burde i ikke bare kunne opdatere den i butikken her i slagelse?
Venligst
| |
Christian Poulsen (24-07-2003)
| Kommentar Fra : Christian Poulsen |
Dato : 24-07-03 12:32 |
|
> Slagelse... Men der står i papirene jeg fik fra dem at i forbindelse
> med garanti reperationer skulle jeg sende telefonen til Telekæden A/S
Der er så vidt jeg ved ingen værksteder i Slagelse der kan opdatere tlf.
i mens du venter. Men ellers aflevere den hos Teleringen på Sorøvej eller
SONOFON butikken i Vestsjællandscenteret. Begge butikker burde kunne
sende den til opdatering uden beregning på dit garantibevis.
| |
Søren Christensen (24-07-2003)
| Kommentar Fra : Søren Christensen |
Dato : 24-07-03 14:40 |
|
"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:bfog3i$mnt$1@sunsite.dk...
> > Slagelse... Men der står i papirene jeg fik fra dem at i forbindelse
> > med garanti reperationer skulle jeg sende telefonen til Telekæden A/S
>
> Der er så vidt jeg ved ingen værksteder i Slagelse der kan opdatere tlf.
> i mens du venter. Men ellers aflevere den hos Teleringen på Sorøvej eller
> SONOFON butikken i Vestsjællandscenteret. Begge butikker burde kunne
> sende den til opdatering uden beregning på dit garantibevis.
>
>
Jamen telefonen er købt med Telia tror du så de vil i sonofon butikken?
Telekæden vil ikke modtage den i butikken. Den SKAL sendes... Fjollet efter
min mening..
Venligst
| |
Christian Poulsen (24-07-2003)
| Kommentar Fra : Christian Poulsen |
Dato : 24-07-03 14:48 |
|
> Jamen telefonen er købt med Telia tror du så de vil i sonofon butikken?
> Telekæden vil ikke modtage den i butikken. Den SKAL sendes... Fjollet
Det kan de selvfølgelig benægte. Men jeg kan ikke se hvorfor de skulle
gøre det. Telefonen ender ganske sikkert samme sted. Eller som udgangs-
punkt sender SONOFON til rep. på deres værksted i Maribo. Men dem der
betaler i den sidste ende er vel SonyEricsson. Og de betaler lige meget
hvilke værksted der opdatere den.
SONOFON = deres eget værksted, Maribo.
Telekæden = sendes til Randers, sendes videre til TS Esbjerg.
Overstående er blot gæt. Men jeg går næsten udfra det er sådan det
foregår, og derfor lyder det meget mærkeligt hvis de afviser at sende
den ind for dig.
Afviser de dig, så prøv at e-maile mig.
| |
Søren Christensen (24-07-2003)
| Kommentar Fra : Søren Christensen |
Dato : 24-07-03 15:01 |
|
Christian Poulsen wrote:
>
> Afviser de dig, så prøv at e-maile mig.
Hvem af dem?
Telekæden eller sonofon?
Har snakket med telekæden og de afviste med det samme jeg bare kunne
aflevere den i butikken i slagelse... :(
Venligst
| |
Christian Poulsen (24-07-2003)
| Kommentar Fra : Christian Poulsen |
Dato : 24-07-03 15:07 |
|
>> Afviser de dig, så prøv at e-maile mig.
> Telekæden eller sonofon?
SONOFON.
Telekæden/Mancan i Slagelse skal du i øvrigt løbe langt uden om.
| |
Søren Christensen (24-07-2003)
| Kommentar Fra : Søren Christensen |
Dato : 24-07-03 15:18 |
|
Christian Poulsen wrote:
>>> Afviser de dig, så prøv at e-maile mig.
>
>> Telekæden eller sonofon?
>
> SONOFON.
>
> Telekæden/Mancan i Slagelse skal du i øvrigt løbe langt uden om.
Ok thx for tippet...
Jeg prøver i morgen...
Venligst
| |
Per Jensen (24-07-2003)
| Kommentar Fra : Per Jensen |
Dato : 24-07-03 17:39 |
|
> Telekæden = sendes til Randers, sendes videre til TS Esbjerg.
Vil lige tilføje at Telefoner der sendes til Telekæden internetbutik i
Randers ikke sendes vidre,
da der på samme adresse er tilknyttet, værksted der kan reparere motorola,
nokia, ericsson og siemens.
Reparationen udføres og sendes samme dag.
>Men dem der
>betaler i den sidste ende er vel SonyEricsson. Og de betaler lige meget
>hvilke værksted der opdatere den.
Dette er ikke korrekt, Software opdateringer betaler SonyEricsson ikke for
det er en gratis service ,de forskellige værksteder yder.
m.v.h.
per
| |
Søren Christensen (24-07-2003)
| Kommentar Fra : Søren Christensen |
Dato : 24-07-03 19:19 |
|
"Per Jensen" <per_j@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3f200b9a$0$32506$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> Dette er ikke korrekt, Software opdateringer betaler SonyEricsson ikke for
> det er en gratis service ,de forskellige værksteder yder.
>
Da ikke hvis der er fejl på telefon der er software relateret... Ifølge
sonyericsson var det en garanti sag...
Venligst
| |
|
|