Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mit seneste "skud"
Fra : Rene

Dato : 23-07-03 22:22

Hej med jer!

Jeg var en tur i Fredericia og lave lidt aften/nat billeder, dette er et af
dem.

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=35474

MVH

René

Fra : max

Dato : 23-07-03 22:35

> Hej med jer!
>
> Jeg var en tur i Fredericia og lave lidt aften/nat billeder, dette er et af
> [...]

Flot René, der er jo ikke så meget at sige, bravo..!!
Den s/h version er måske endnu bedre..)-max-

Fra : Rene

Dato : 23-07-03 22:38

Hejsa!

Tak skal du have

Mvh

René

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-07-03 06:37

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:wcDTa.36254

> Flot René, der er jo ikke så meget at sige, bravo..!!
> Den s/h version er måske endnu bedre..)-max-

Ja det er se-værdigt. Er der "fiflet" med farverne, el var det bare sådan?.

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 24-07-03 07:55

"Rene" <ross@cool.dk> wrote in news:bfmu6k$14e3$1@news.cybercity.dk:

> http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=35474

Flot lys og rigtig god stemning! Jeg kan dog bedst lide farve-versionen..

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
Photos at http://www.darling.dk