MS Windows
briani 27239
Hurtig sletning af junkmail
Fra : Georg

Dato : 23-07-03 18:19

Jeg er kommet hjem fra ferie og finder nu 138 breve i min Outlook Express -
altsammen junkmail.
Der må være en måde, hvorpå jeg kan slette dem alle på en gang i stedet for
at markere dem enkeltvis.
Er der ikke?

Fra : Else Holm

Dato : 23-07-03 18:26

"Georg" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Express - altsammen junkmail.
> Der må være en måde, hvorpå jeg kan slette dem alle på en gang i

Jo - du skal markere den øverste - holde shift nede og så scrolle
ned til den nederste, som du også skal markere - så tager den
selv alle de mellemliggende med!

--
Else

Fra : Kale Kop

Dato : 24-07-03 05:51

> Jo - du skal markere den øverste - holde shift nede og så scrolle
> ned til den nederste, som du også skal markere - så tager den
> selv alle de mellemliggende med!
> Else

Eller installere Netscape 7.1 som har både pop up killer og junkmail
killer indbygget. Det har jeg meget glæde af.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-07-03 18:28

In dk.edb.system.ms-windows, Georg wrote:

> [...]
>altsammen junkmail.
>Der må være en måde, hvorpå jeg kan slette dem alle på en gang i stedet for

Markér dem alle sammen og slet dem (Ctrl + A)?

Der findes en gruppe til spørgsmål om Outlook Express. Jeg sætter FUT
dertil, så hvis du svarer på dette indlæg, ender dit svar altså der.

FUT: <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 23-07-03 22:24

Lars Stokholm wrote:
> Markér dem alle sammen og slet dem (Ctrl + A)?
> Der findes en gruppe til spørgsmål om Outlook Express. Jeg sætter FUT
> dertil, så hvis du svarer på dette indlæg, ender dit svar altså der.

Tjaa. Problemet er ikke så meget at bruge selve OE, men mere at håndtere
de generelle genvejstaster i, øh, ms-windows.

mvh
Henning

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-07-03 22:50

In dk.edb.system.ms-windows, Henning Præstegaard wrote:

>Tjaa. Problemet er ikke så meget at bruge selve OE, men mere at håndtere
>de generelle genvejstaster i, øh, ms-windows.

Nu foreslog jeg tilfældigvis en genvejstast, som fungerer i mange
programmer. Det er ikke en, øh, ms-windows-genvejstast.

Fra : Leif

Dato : 24-07-03 10:14

Jeg har det samme problem som Georg: At Express ikke kan bulk-markere og
overføre til
uønskede afsendere på samme måde som standard Outlook gør det.

Mvh, Leif