MS Windows
briani 27239
computer finder ikke tastaturet
Fra : Nuser

Dato : 23-07-03 18:12

Når min computer booter stopper den fordi den ikke finder tastaturet. Når
jeg så tager stikket til tastaturet ud og setter det ind igen og genstarter
computer fungerer det hele fint igen!! Når jeg så genstarter igen er det
samme problem!!

Tosset ik´ Nogle ideer??

Nuser

Fra : Lars Grau

Dato : 23-07-03 19:06

Er det et USB keyboard ??
Mvh
Lars

Fra : Leo E

Dato : 24-07-03 06:14

"Lars Grau" <newsXXX@ilejr.dk> wrote in message news:<bfmiq5$p93$1@sunsite.dk>...
> Er det et USB keyboard ??
> Mvh
> Lars
>
> "Nuser" <dsl60818@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> genstarter

Får du slet ingen fejlmeddelelser om f.eks: POST fejl?

Fra : Mureren

Dato : 05-08-03 13:11

> [...]
genstarter
> computer fungerer det hele fint igen!! Når jeg så genstarter igen er det

Njaaa... her hos mig er mit tastatur holdt op med fungere som "startknap".
Jeg har i flere år haft BIOS sat til at uanset hvilken knap jeg trykker på
når pc'en er slukket, så starter den. Og det er den så holdt med nu
Har købt et skodtastatur til 75 kr., same problem. (måske er det bundkortet
der er i stykker)
Min regulære Powerknap virker heller ikke, jeg skal simpelthen slukke for
strømmen på stikkontakten, lade den være slukket ca. 10 sekunder, og så
tænde, så booter alting normalt op....
Any ideas ?
Jeg kan desværre ikke hjælpe med dit

Mureren

Fra : Jens Petersen

Dato : 05-08-03 14:21

On Tue, 5 Aug 2003 14:10:53 +0200, "Mureren" <mureren@mail.tele.dk>
wrote:

> [...]
>Min regulære Powerknap virker heller ikke, jeg skal simpelthen slukke for
>strømmen på stikkontakten, lade den være slukket ca. 10 sekunder, og så

Check med et voltmeter at +5Volt VSB virker når maskinen er slukket,
hvis den ikke gør er det strømforsyningen der er i udu.

--
Jens

Left to themselves, things tend to go from bad to worse.