Intet tastatur ved boot- tosset
Fra : Nuser

Dato : 23-07-03 18:16

Jeg har ved en fejl sat denne meddelelse i MS-windows, men det er vist et
hardwareproblem - Undskyld
Jeg har ASUS A7NX8 de luxe rev 1,4. og oplver at når min computer booter
stopper den fordi den ikke finder tastaturet. Når
jeg så tager stikket til tastaturet ud og setter det ind igen og genstarter
computer fungerer det hele fint igen!! Når jeg så genstarter igen er det
samme problem!! Og jeg harikke været i biosen og forandret noget på
opsætningen!! Og jeg har prøvet med forskellige tastaturer! Samme fejl med
alle tastaturer (3 forskellige)

Tosset ik´ Nogle ideer??

Nuser

Fra : LC

Dato : 23-07-03 18:37

USB?

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 23-07-03 21:11

Nuser wrote:
> [...]
> samme problem!! Og jeg harikke været i biosen og forandret noget på
> opsætningen!! Og jeg har prøvet med forskellige tastaturer! Samme fejl med

Har det tilfældigvis været tordenvejr lige før det problem opstod?
Prøv at bruge CLEAR_CMOS jumperen.

Fra : Nuser

Dato : 23-07-03 21:35

Problemet er løst. Løst ved at gi ind i biosen og unable power on/off med
tastaturet!!

Tak for hjælpen - så langt

Nuser