Nogen der hved hvornår Midtown Madness 3 k~
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 23-07-03 17:33

Hej,
Der står intet om udgivelsen på Digital Illusions hjemmeside, ej heller på
Microsoft Games. Jeg håber sandelig den gør, idet MM 2 var MEGET skuffende.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 23-07-03 21:32

Jeg tror ikke den gør ! Du må ikke hænge mig op på det. På æskerne til X-Box
spillet står der "On X-Box Only" så jeg tror ikke....... øv øv !

MVH

Morten

Fra : eli

Dato : 23-07-03 22:13

Du går sgu heller ikk glip af noget...missioner sucks!! kør til et givent
punkt på tid..gaaaaaab!!

--
M.v.h
Dan

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 23-07-03 22:14

Morten Wulff Nielsen wrote:

> Jeg tror ikke den gør ! Du må ikke hænge mig op på det. På æskerne til X-Box
> spillet står der "On X-Box Only" så jeg tror ikke....... øv øv !

Det tror jeg ikke du skal ligge for meget i, den slags er set før hvor
det blot betød at kun kom på den angivende konsol - altså at PC'erne
ikke regnes med i den sammenhæng.

Men det betyder ikke, at der ikke kan hå lang tid før vi ser det til PC.

Mvh

Bruno

Fra : Emil Jensen

Dato : 23-07-03 23:23

> Der står intet om udgivelsen på Digital Illusions hjemmeside, ej heller på
> Microsoft Games. Jeg håber sandelig den gør, idet MM 2 var MEGET
skuffende.

Der er en underskriftsindsamling igang, for at få MM3 udgivet til PC: Læs
mere på linket:
gopetition.com/region/238/370.html (på amerikansk, men alverden kan stemme)

Mvh

Emil