Egmont film gode nok?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-07-03 17:18

Jeg har været ude og handle og købt Small Soldiers på DVD for kun 70,-
Filmen er fin kvalitet og DD, ekstramateriale er der intet af bortset fra
trailers, men ellers en ok udgivelse... de havde osse Livsfarlig Løgn til
samme pris og osse fra Egmont - de ligner covermæssigt lidt dem man lejer
der står bare købefilm på "ryggen" Ved nogen om de er i fuld længde osv. kan
jeg regne med de er uncut osse når det er R-ratede film osv... min far har
oplevet en flok Steven Segal film han købte var skam klippede og det vil jeg
helst undgå - hvis filmene fra Egmont er ok så kan jeg godt leve med lidt
skrabede udgaver af filmene så længe bare filmen er der i fuld længde - hvad
siger i til det? - noget i har erfaringer med?

--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-07-03 17:26

ekstramateriale er der intet af bortset fra
> trailers, men ellers en ok udgivelse

jeg lyver for jer!
filmen har ekstramateriale, bare lige for en ordens skyld