slim?
Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 23-07-03 17:02

hej
lige et hurtigt spørgsmål. Vores ti mdr tæve har allerede været i løbetid to
gange. sidst for to -tre måneder siden. Har lige opdaget hun måske er igen?
hvis er det så farligt hun er det så tit? Meen er ik helt sikker denne gang
for godt nok tyder det på løbetid men det er ligesom massere af slim som
sætter sig i pelsen bagpå, og der plejer ikke at være slim på denne måde??

Nogen som kan hjælpe?

MVH
Vibeke

Fra : Ann K

Dato : 23-07-03 17:09

Hej Vibeke.
Det der lyder ikke som en løbetid... Har hun feber???
Ville nok vælge at få hende tjekket hos dyrlægen snarest... måske er det
ingenting - men det kan også være en blærebetændelse eller endnu værre
livmoderbetændelse
Er der tale om det sidste, kan du faktisk ikke handle hurtigt nok!
Tilstanden kan blive livstuende

Ja - jeg fører skræmmetaktik Men netop pludselig voldsom slimdannelse
fra skeden hos en tæve, ville jeg få undersøgt hurtigst muligt....

Mvh Ann - der håber det er "ingenting"!

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 23-07-03 18:47

Hej Ann
Tak for dit svar. Hun har ikke feber og er glad som hun plejer. Hvis det
ikke er ovre i løbet af et par dage vil jeg kontakte dyrlægen.
Hvis det er løbetid ved du så om det er ok de er det jævnligt her som hvalp?

Fra : Pia J

Dato : 23-07-03 19:02

"Jacob Nordestgaard" <jnordestgaard@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> ikke er ovre i løbet af et par dage vil jeg kontakte dyrlægen.
> Hvis det er løbetid ved du så om det er ok de er det jævnligt her som

Det er ikke normalt at de kommer i løbetid så hurtigt. Men tidspunktet for
en livmoderbetændelse passer meget godt med 2 mdr. efter den sidste.... Er
det gult eller klart?

:Pia

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 23-07-03 19:45

Det er gul rød lidt ligesom i slutningen af en løbetid. Det størkner ind i
pelsen.

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 23-07-03 20:38

> Det er gul rød lidt ligesom i slutningen af en løbetid. Det størkner ind i
> pelsen.

Det kunne meget vel være en gang skedekatar hun har fået sig. Kontakt din
dyrelæge imorgen.

Mvh.

Kenneth

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 23-07-03 21:08

det vil jeg gøre.
Men helt ærlig tror jeg bare det er noget udflåd. det skal nu tjekkes
alligevel.
"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:3f1ee40c$0$83068$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Pia J

Dato : 23-07-03 21:10

> det vil jeg gøre.
> Men helt ærlig tror jeg bare det er noget udflåd. det skal nu tjekkes

Der er ikke noget der hedder "bare" udflåd - det har hunde ganske enkelt
ikke normalt. :) Men hvis hun spiser og er glad, er det nok ikke så slemt
endnu - hvad det så er.

:Pia