ASUS og RAM
Fra : AG

Dato : 23-07-03 16:24

Hvor kan jeg se, hvilken ram ASUS anbefaler til deres motherboards (altså
hvilke mærker)?

Mhv. AG

Fra : FalconDK© [2635]

Dato : 23-07-03 17:21

"AG" <geitner_fjernes_@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg se, hvilken ram ASUS anbefaler til deres motherboards (altså
> hvilke mærker)?
>
> Mhv. AG

Kig på ASUS' website: http://www.asus.com/

Der står alt om hvad De anbefaler men ikke et ord om hvad man osse kan.

--
.\!!/.
FalconDK© John (©.©)

Fra : AG

Dato : 23-07-03 22:09

> Kig på ASUS' website: http://www.asus.com/
>
> Der står alt om hvad De anbefaler men ikke et ord om hvad man osse kan.

Jeg synes bare jeg har støvet rundt på deres side, og jeg kan ikke finde
noget. Har du evt. et link?

Fra : Louby

Dato : 23-07-03 22:22

: > Kig på ASUS' website: http://www.asus.com/
: >
: > Der står alt om hvad De anbefaler men ikke et ord om hvad man osse kan.
:
:
: Jeg synes bare jeg har støvet rundt på deres side, og jeg kan ikke finde
: noget. Har du evt. et link?
:
Du skal kigge under det specifikke bundkort f. eks:
http://www.asus.com/products/mb/socket478/p4p800-d/overview.htm

Se nederst på siden

Mvh Louby

Fra : AG

Dato : 24-07-03 12:45

> Du skal kigge under det specifikke bundkort f. eks:
> http://www.asus.com/products/mb/socket478/p4p800-d/overview.htm

Hmmm.... det kan jeg se - tak for det!

jeg kan bare ikke finde en lignende oversigt for mit board, som er et Asus
A7V8X-X

Er jeg helt debil?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-07-03 20:41

> jeg kan bare ikke finde en lignende oversigt for mit board, som er et Asus
> A7V8X-X
>
> Er jeg helt debil?

Ja, det må du desværre være
På samme side er der i venstre side en søgeboks. Hvis du skriver a7v8x-x, og
søger, så ender de sjovt nok her:

http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=A7V8X-X&langs=01

Kurt

Fra : AG

Dato : 26-07-03 13:17

> Ja, det må du desværre være
> På samme side er der i venstre side en søgeboks. Hvis du skriver a7v8x-x,
> [...]

Arh, OK, helt debil er jeg nu ikke. Jeg skal bare lære at være mere præcis i
mine formuleringer.

Det jeg mener, er hvor jeg kan finde de MÆRKER af ram, Asus anbefaler, ikke
typerne.... (stadig ikke fundet).

Ovennævnte hjemmeside har jeg set på....

Mvh. Debilos AG