Pools
Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 23-07-03 15:58

Jeg vil meget gerne have en "pool" på min hjemmeside, altså sådan hvor man
stemmer om et eller andet, og så når man har stemt kan man se hvor mange
pct. der har stem på det ene eller det andet.
Uden reklame...

--
m.v.h. Morten M. Kaastrup
Morten@blop.dk * www.Mortenmk.tk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-07-03 19:00

"Morten M. Kaastrup" <Morten@blop.dk> skrev :

>Jeg vil meget gerne have en "pool" på min hjemmeside, altså sådan hvor man
>stemmer om et eller andet, og så når man har stemt kan man se hvor mange
>pct. der har stem på det ene eller det andet.

Du skal i så fald bruge noget serverside til det.

Find først ud af, hvad du kan bruge på dit webhotel og spørg så i
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp eller
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php, hvor der uden
tvivl er nogen, der kan hjæpe dig videre.

Ellers er f.eks.
http://www.quickpoll.dk/inet/homepage.nsf/Docs/227A ikke præget
af meget reklame, men der da et link til deres hjemmeside, så det
ville jeg da nok vælge at bruge, det kræver jo ikke nogen
kendskab til noget serverside.
--
Knud

Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 23-07-03 20:17

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> af meget reklame, men der da et link til deres hjemmeside, så det
> ville jeg da nok vælge at bruge, det kræver jo ikke nogen

ok, tak. Det gør jeg.