Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tamron på en Nikon EM?
Fra : Jørgen Angel

Dato : 03-04-01 07:19

Kan en Tamron SP 70-210, 3.5-4 CF tele macro zoom (model 52A) bruges på
en Nikon model EM?
Der er en Nikon-ring på Tamronen - "for Nikon AI" står der på ringen.

Kan der siges noget generelt om Tamrons SP-modeller?

Med venlig hilsen
Jørgen

Fra : Langgaard

Dato : 03-04-01 09:51

Hej

Den kan vrides på uden problemer !

--
Venlig hilsen

Leif Langgaard

mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

Fra : Jørgen Angel

Dato : 03-04-01 17:41

langgaard@klarupnet.dk,Ny-Internet writes:
>Den kan vrides på uden problemer !

Jo, men virker EM'eren som den gør med andre objektiver? Jeg tænker på
automatik og sån....
Jørgen

Fra : Langgaard

Dato : 04-04-01 19:13