Fjern risser på display på nokia 6310?
Fra : Dan

Dato : 23-07-03 14:22

Hejsa!

Er der nogen der kender en go måde at fjerne risser på displayer på en
6310??

Mvh
Dan

Fra : DonE

Dato : 23-07-03 14:49

Dan" <torskerogn@"nospam skrev noget i stil med det her:
> Hejsa!
>
> Er der nogen der kender en go måde at fjerne risser på displayer på en
> 6310??
>
> Mvh
> Dan

Man kan købe en tube af et eller andet stads
hos den lokale mobiltelefonsælger, som kan tage
de værste ridser.

--

Venligst DonE
[Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar!]

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 23-07-03 19:43

"DonE" <don_e@stofaPOSE.INVALID> skrev i melding

> Man kan købe en tube af et eller andet stads
> hos den lokale mobiltelefonsælger, som kan tage
> de værste ridser.

Displex er et middel som selges i enkelte butikker. De leveres på noen små,
røde tuber. Kanskje det du sikter til? Har ikke inntrykk at det tar "de
værste ridser", men kanskje jeg har gitt opp for fort. Men det er da et godt
middel.

Har også prøvd tannpasta. Det fungerte også.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Olesen

Dato : 23-07-03 20:54

"Dan" <torskerogn@"nospam"hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Er der nogen der kender en go måde at fjerne risser på displayer på en
> 6310??

Nyt cover ?

Fra : Jørgen E.

Dato : 24-07-03 13:32

> [...]
> Hejsa!
>
> Er der nogen der kender en go måde at fjerne risser på displayer på en

Jeg har med held fået mit display på en 6610 til næsten at ligne et
nyt med Autosol polermiddel - ikke ret meget og så tørpolere med
en fin bomuldsklud, ikke papir. Det efterlader ikke små spor som
mangle slibemidler gør. I øvrigt syntes jeg displayet på min 6610
bliver/blev utorligt hurtig grim, det tænkte jeg ikke over på min 1
år gamle 33310.

Fra : Stephan Vestergaard

Dato : 25-07-03 03:38

Hmm den mening er du ikke den eneste der har med 6610/7210 dårlige covers
efter min mening
Og så er de enda orginale... gad vide om de uorginale er bedre denne gang,

For damn de orginale, en måned og så ser den brugt ud som den har været
masivt brugt i et år

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 25-07-03 15:28

On Fri, 25 Jul 2003 04:38:03 +0200, "Stephan Vestergaard"
<deliman@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>
>For damn de orginale, en måned og så ser den brugt ud som den har været

Derfor at man køber en taskte til sin mobilos og bruger. Men jeg har de
samme problemer med min 3510 at displayet hurtigt bliver grimt at se på
hvis at jeg ikke har det i den taske jeg har købt til den.
Flemming Jacobsen