Midnight Club II
Fra : Michael

Dato : 23-07-03 14:17

Hej !

Nogen der har erfaringer med dette spil ??

Har hurtigt prøvet det, og synes at styreegenskaberne og
hastighedsfornemmelsen er utrolig dårlig! Er det generelt sådan, eller kan
man rette på noget ?? Har glædet mig meget til dette spil, og er indtil
videre utrolig skuffet !

Mvh
Michael

Fra : klander

Dato : 23-07-03 15:10

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> man rette på noget ?? Har glædet mig meget til dette spil, og er indtil

Jeg har læst en del om det på nettet af folk som har prøvet det,
og man vist roligt sige at det for smæk.
En af de pænere udtalser lød fra starten sådan Shit Game.

Jeg har selv prøvet demoen og Skal ikke have det.

Kurt

Fra : Nic

Dato : 23-07-03 15:10

> Har hurtigt prøvet det, og synes at styreegenskaberne og
> hastighedsfornemmelsen er utrolig dårlig! Er det generelt sådan, eller kan
Og du har helt ret. Det sucks.

> man rette på noget ?? Har glædet mig meget til dette spil, og er indtil
> videre utrolig skuffet !

Du er ikke alene.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-07-03 16:37

> Nogen der har erfaringer med dette spil ??

ja styringen stinker - en lille undvigemanøvre og du er over det hele
mit håb er at man måske bedre kan kontrollere det med et analogt joypad...
men jeg ved ikke.

Jeg havde forventet noget HELT andet - jeg mener Rockstar står bag og de
står bag spil som gta III og VC som har sublim styring af bilerne - hvorfor
ikke holde fast ved det?

--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 23-07-03 21:38

Jeg har spillet, og jeg syntes rigtig godt om det. Dog havde jeg forventet
mig noget mere af grafikken. I har helt ret i at styringen stinker når man
køre med Keyboard, hvorfor Rockstar ikke har flyttet den gode styring med
over fra GTA spillene ved jeg ikke, men hvis man spiller med en analog
joystick eller et rat fungere det ret godt. Det er et skide svært spil. og
jeg tror der er mange gode timer i det. Også multiplayer delen er ret god.
Og når nu vi ikke kan få lov til at banke vennerne i CMR3 kan vi da gøre det
i Midnight Club II

MVH

Morten

Fra : Jannik E.

Dato : 23-07-03 22:02

"Morten Wulff Nielsen" <wulffnielsen@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> Og når nu vi ikke kan få lov til at banke vennerne i CMR3 kan vi da gøre

Uden at have prøvet det, så tror jeg du har ret.
Det får nemlig næsten lige så god score på Gamerankings.com, som
konsolversionerne, hvilket vil sige ca. 85%.
De har sikkert spillet med analog joypad...

--
Jannik

Slet "sletdette1020" ved direkte mail