Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Musvit unger
Fra : Mogens Olsen

Dato : 23-07-03 13:58

Hej.
Lige et par billeder med mit ny indkøbte kamera c-750 UZ
Jeg har lagt dem ind på min hjemmeside, lidt kritik vil jeg
gerne ha' hvis der er nogen der har lyst til det.

mvh. Mogens
http://home20.inet.tele.dk/m2olsen/ny_side_5.htm

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-07-03 14:28

Mogens Olsen wrote:

> http://home20.inet.tele.dk/m2olsen/ny_side_5.htm

Du skal nok rode lidt mere med din hjemmeside, inden du lokker os
derind. Bl.a. fremvises billederne i en forkert frame.

--
-Jens B.

Fra : Mogens Olsen

Dato : 23-07-03 14:38

> Du skal nok rode lidt mere med din hjemmeside, inden du lokker os
> derind. Bl.a. fremvises billederne i en forkert frame.
>
> --
> -Jens B.

Nå hvordan det??
Det kan jeg ikke forstå det virker da fint her.

mvh Mogens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-07-03 14:50

"Mogens Olsen" <m2olsen@tdcadsl.dk> skrev :

>Det kan jeg ikke forstå det virker da fint her.

Hvorfor bruge frames på forsiden, når du ikke lader siderne åbne
i framesettet.

Iøvrigt er det frygteligt med alle de javaappletter på forsiden.

Men nu er det jo ikke en ris+ros af hjemmesider denne gruppe
drejer sig om.
--
Knud

Fra : Mogens Olsen

Dato : 23-07-03 15:00

> [...]
>
> Iøvrigt er det frygteligt med alle de javaappletter på forsiden.
>
> Men nu er det jo ikke en ris+ros af hjemmesider denne gruppe

Ja det ved jeg godt det gik måske lidt hurtigt

mvh Mogens.

Fra : Tom Wagner

Dato : 23-07-03 15:00

On Wed, 23 Jul 2003 15:38:08 +0200, "Mogens Olsen"
>Det kan jeg ikke forstå det virker da fint her.

Det virker også fint for mig, og det er nogle rigtig søde
musvitbilleder, du har taget. Her har du glæde af din mulighed for at
zoome ind.
Tak for synet. (Blomsterne er ikke nær så interessante).

Hilsen Tom

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-07-03 15:26

Mogens Olsen wrote:

> Det kan jeg ikke forstå det virker da fint her.

Det gør det ikke hos mig. Når jeg klikker på dit link, får jeg to frames
frem: Venstre frame med med masser knapper, hvoraf de fleste er tomme,
og en højre frame med overskriften "Olsen's Foto Galleri" og intet
andet. Klikker jeg på knappen med C-750 Juli , vises nogle billeder i
samme frame som knapperne.

--
-Jens B.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-07-03 15:28

Jens Bruun wrote:

> [...]
> er tomme, og en højre frame med overskriften "Olsen's Foto Galleri"
> og intet andet. Klikker jeg på knappen med C-750 Juli , vises nogle

Og så har du lige nøjagtig været inde og lave det om, så det nu virker.
Ville klæde dig bedre, at erkende, at din første version ikke virkede,
men at du nu havde rettet den, i stedet for at spille dum og påstå, at
den hele tiden har virket.

--
-Jens B.

Fra : Mogens Olsen

Dato : 23-07-03 16:00

> [...]
> Ville klæde dig bedre, at erkende, at din første version ikke virkede,
> men at du nu havde rettet den, i stedet for at spille dum og påstå, at

Hej Ser man det, jeg spiller ikke dum og er det heller ikke, der er flere
der
har skrevet til mig at den virkede udmærket, jeg ved ikke hva for en browser
du bruger...og hvorfor den ikke virkede hos dig, det må du undskylde,
men ja, jeg har lavet den om, fordi der var nogle der ikke kunne
lide alle de der java knapper , og hvorfor linkene ikke åbnes i frames,
det gør de nu, men tak for positiv kritik af siden.
Jeg satte også kun billederne op for at få lidt kritik af dem og ikke for
at lave rav i den.
Alle må undskylde hvis jeg har gjort noget forkert, det var ikke i nogen
ond mening at jeg har gjort det jeg har.

mvh Mogens.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-07-03 05:58

"Mogens Olsen" <m2olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> jeg ved ikke hva for en browser
> du bruger...og hvorfor den ikke virkede hos dig

IE 6.0

> Jeg satte også kun billederne op for at få lidt kritik af dem og ikke
for
> at lave rav i den.

Selvfølgelig.

> Alle må undskylde hvis jeg har gjort noget forkert, det var ikke i
nogen
> ond mening at jeg har gjort det jeg har.

Det er der heller ingen, der tror.

--
-Jens B.

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 23-07-03 16:00

"Mogens Olsen" <m2olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lagt dem ind på min hjemmeside, lidt kritik vil jeg gerne ha'
hvis der er nogen der har lyst til det.

Det er nogle gode billeder du har taget af de små musvitunger. Derimod
har du ikke været nær så heldig med din hjemmeside. Teksten på forsiden
og på musvit-siden ser ud til at være kastet ind med en skovl.
Tilsyneladende har du sat et tvunget linieskift ind når linien er slut i
din html-editor. Lad være med det - det leder blot tanken hen poå om du
mon stadig bruger skrivemaskine!

Og når jeg klikker på Home, åbner der sig en side med menu og det hele i
din højre frame.

mvh
Ole

Fra : Mogens Olsen

Dato : 23-07-03 16:14

"Ole Gyldenløve" <ole@*fjern*gyldenlove.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mon stadig bruger skrivemaskine!
>
> Og når jeg klikker på Home, åbner der sig en side med menu og det hele i

Hej Ole.
Ja jeg ved godt det ikke virker helt som det skal, jeg arbejder på det
Tak for det.
mvh Mogens

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 23-07-03 16:21

Mogens Olsen wrote:

> [...]
> Jeg har lagt dem ind på min hjemmeside, lidt kritik vil jeg
> gerne ha' hvis der er nogen der har lyst til det.

Det er knagme nogle gode musvitbilleder - lækkert!

Jeg synes godt du må beskære noget af den orange sten væk i B23, den
forstyrrer det gode motiv.

Det sidste blomsterbillede er uskarpt.

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Mogens Olsen

Dato : 23-07-03 16:36

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
KLIP....

> Det er knagme nogle gode musvitbilleder - lækkert!
>
> Jeg synes godt du må beskære noget af den orange sten væk i B23, den
> [...]

Ja det har du ret i det er lidt uskarpt
Ja der skulle måske lidt væk i venstre side
Tak skal du ha'
mvh. Mogens.