Bondage ( Kinesisk )
Fra : Jerymia

Dato : 23-07-03 13:55

er der nogen der har erfaringer med det ?
Evt. nogen links til hvordan - man laver disse knob ?

Mv.
Jerymia

Fra : Britta

Dato : 23-07-03 15:01

"Jerymia" <svar@i-gruppen-ikkeprivat.dk> wrote in message
> er der nogen der har erfaringer med det ?
> Evt. nogen links til hvordan - man laver disse knob ?

Er du sikker på at du ikke mener japansk?

Venligst,
Britta

Fra : kejap

Dato : 23-07-03 16:35

Prøv denne side www.soulconnected.dk/bondage/

http://www.kandu.dk/

Fra : en kvinde

Dato : 23-07-03 23:56

Prøv på denne side http://www.japanskbondage.dk/

Fra : Britta

Dato : 24-07-03 11:17

"Jerymia" <svar@i-gruppen-ikkeprivat.dk> wrote in message
> er der nogen der har erfaringer med det ?
> Evt. nogen links til hvordan - man laver disse knob ?

Prøv evt. også http://www.nawashibari.dk

Venligst,
Britta

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-07-03 00:00

On Thu, 24 Jul 2003 12:16:47 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:

>"Jerymia" <svar@i-gruppen-ikkeprivat.dk> wrote in message
>
>Prøv evt. også http://www.nawashibari.dk

det ser sgu da interesandt ud - hvor meget reb tror du der skal til ?

er de rnogen der har prøvet det hvis hvordan var dte ?

Mv.
Bo M Mogensen
--
"Dette er ikke dk.videnskab.jura og du er ikke Morten Bjergstrøm.
Det forventes derfor at du kan læse indenad og tænke selv."

Fra : Britta

Dato : 25-07-03 08:18

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
> On Thu, 24 Jul 2003 12:16:47 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:
>

> det ser sgu da interesandt ud - hvor meget reb tror du der skal til
?

Omkring 20m, men jeg er ikke selv den store bondage entusiast, og
derfor heller ikke den store ekspert.

Venligst,
Britta

Fra : MagicRope

Dato : 27-07-03 18:36

Du skal også være meget velkommen på vores side

www.ErotiskDominans.dk

hvor jeg har den del billeder og forklaringer til de forskellige teknikker
og alm. brugte knob.

Mvh

MagicRope
@ErotiskDominans.dk