Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af digital kamera i Tyskland
Fra : Jacob Vedel Nielsen

Dato : 23-07-03 13:53

Hej!

Jeg har netop besluttet mig for at investere i et Sony DSC-P8, og er i denne
forbindelse ved at finde det billigste (og bedste) sted at handle.
Jeg har kun fundet kameraet på et enkelt DK site, hvor det koster ca. 3.800,
men efter lidt søgen har jeg fundet frem til www.pixmania.de, som kan levere
kameraet i DK til samme pris men incl. en 128 MB Memory Stick! Pakken koster
endda kun 3.500 kr., hvis man bestiller fra den tyske version af sitet!!

Jeg vil i denne forbindelse høre om der er nogen her fra gruppen, der har
handlet ved Pixmania, og hvad deres erfaringer med dem i så fald er. Jeg har
nemlig tjekket på www.ciao.com, hvor Pixmania har fået temmelig dårlige
anmeldelser!
Er der andre steder i DK eller EU jeg burde overveje (jeg har været inde på
www.technikdirekt.de, som dog ikke har en pris på kameraet endnu).

Venligst

Jacob Vedel Nielsen

Fra : Lars Hørlyck Sørense~

Dato : 23-07-03 14:26

Hej

Kig evt på http://www.pcwebstore24.de/

Jeg har handlet med dem og det gik smertefrit.
De tog dog ikke kreditkort, men sendte det hele pr. efterkrav, og der skal
man jo lige tænke sig lidt om, da postvæsenet tager sig særdeles godt betalt
ved aflevering af pakker pr. efterkrav når de er sendt fra udlandet.
Tror det kostede 100 kr ekstra.

mvh

Lars

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 23-07-03 15:27

Jeg har handlet hos Pixmania uden problemer, købt et videokamera som blev
leveret inden for en uge.

Du kan også prøve http://www.ny-camera.de/language/english/index.htm

Hilsen Jens

Fra : Stefan L. Jensen

Dato : 23-07-03 16:58

> [...]
> anmeldelser!
> Er der andre steder i DK eller EU jeg burde overveje (jeg har været inde

Jeg købte mit Canon Powershot S50 hos www.photoandmore.de . Ingen
problemer... dog skulle de lige have en indscannet kopi af mit kørekort,
inden de ville sende.

// Stefan