MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problemer med backup i XP
Fra : Thïngmand

Dato : 23-07-03 13:45

Jeg har en Onstream tape backup, som jeg bruger sammen med XP Pro indbyggede
sikkerhedskopiering. Det virker også fint, bortset fra at når jeg prøver at
genskabe, siger den:

Status for gendannelse
Handling: Gendannelse

Sikkerhedskopi af "C:", gendannet til "C: "
Sikkerhedskopisæt nr. 1 på medie nr. 1
Beskrivelse af sikkerhedskopi: "Torsdag"

Gendannelse startet 11-07-2003 kl. 08:21.

Fejl: Der blev fundet en uoverensstemmelse på mediet, der blev anmodet om.
Gendannelse fuldført 11-07-2003 kl. 08:30.
Mapper: 0
Filer: 0
Byte: 0
Tid: 8 minutter og 48 sekunder

----------------------

Havd går galt??

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 23-07-03 14:09

Hej !

Har du markeret det du ønsker at gendanne ?

Under fanen "generelt" i indstillinger findes en boks med teksten "Brug
katalogerne på mediet.........." fjern fluebenet her.

Og prøv nu.

Jeg gør det således at jeg dobbeltklikker på båndet. herefter leder båndet
efter sessioner.

Når der så står drev bogstaver sætter jeg flueben ud for alle de
drevbogstaver der er relevante, hvorefter jeg vælger at lave restore til en
enkelt folder.

Dette virker glimrende.

Hvis du vil lave seriøs backup så skal du investere i et tredjeparts
produkt. MS Backup er ( i følge min mening) kun til hjemmebrug

Jannik

Fra : Thïngmand

Dato : 23-07-03 16:22

> Under fanen "generelt" i indstillinger findes en boks med teksten "Brug
> katalogerne på mediet.........." fjern fluebenet her.
> Og prøv nu.

Det hjælper desværre ikke ;-(

> Hvis du vil lave seriøs backup så skal du investere i et tredjeparts
> produkt. MS Backup er ( i følge min mening) kun til hjemmebrug

Ja, men hvilket?

--
Thïngmand
www.thingmand.dk