Telefon fra sverige?
Fra : Das Devil :\)

Dato : 23-07-03 13:23

Hej,

Jeg har købt en telefon i sverige, men der er menuen kun svensk og engelsk.
Jeg vil gerne ha' den på dansk. Kan man opdatere den på en eller anden måde
så der også er dansk på den?

--
Husk at fjerne Giraffen i min mail :)

Fra : GrillBiller

Dato : 23-07-03 14:07

Ja det kan man godt...
meennn... Du kan nok ikke få lavet det på garantien., men så kan du nok
finde en på nettet som kan lave det for dig... ( eks. simlock.dk )

Fra : Tony

Dato : 23-07-03 20:59

> Ja det kan man godt...
> meennn... Du kan nok ikke få lavet det på garantien., men så kan du nok
> finde en på nettet som kan lave det for dig... ( eks. simlock.dk )

Prøv at snakke med et servicested - jeg har aldrig haft problemer med at få
dansk sprog i.

Tony

Fra : Per Jensen

Dato : 24-07-03 17:54

Hvilken telefon er der tale om ?
Har ikke haft noget problem, med at få telefoner opdateret under garantien
m.v.h
per