MS Windows
briani 27239
HJÆLP.. problemmer med "kernel32.dll"
Fra : Svend

Dato : 23-07-03 12:48

Jeg får følgende fejl ved afvikling af flere forskellige programmer under
Windows XP-home edition..

fejltekst.
Indgangspunktet blev ikke fundet.
Procedureindgangspunktet blev ikke fundet i DLL-biblioteket KERNEL32.DLL.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Kan jeg undgå at reinstallere hele Pc'en?

Svend Aage Holmstrøm
svaho@mail.dk

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 24-07-03 02:02

"Svend" <svaho@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
> Kan jeg undgå at reinstallere hele Pc'en?

Prøv at søge på google efter: "entry point not found kernel32.dll" så kan
det være du finder noget brugbart.
Jakob

Fra : Leo E

Dato : 24-07-03 06:12

"Jakob Baunsgaard" <jakob.b@Xmail.dk> wrote in message news:<3f1f3007$0$76097$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Svend" <svaho@mail.dk> skrev i en meddelelse

Prøv at kør en sfc/ scannow fra kommandoprompt (sæt din xp i drevet)
for det kunne lyde som en systemfil fejl
Hilsen: Leo

Fra : Svend

Dato : 26-07-03 06:46

Tak for hjælpen