Spørgsmål i forbindelse med "Vandtæt" Dild~
Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 23-07-03 12:37

Kære NG

Mig og min kæreste har snakket om at anskaffe os en dildo. Vi har så
endvidere besluttet at det gerne skulle være en vi kunne bruge i badet.

Så var det jeg tænkte på, der fgindes jo en del a disse såkaldte
vandtætte dildoer, men hvor vandtætte er det lige at de er?.

Jeg tænkte på om de kun lige er vandtætte nok til fx at kunne blive
brugt i et brusebad fx, eller om de rent faktisk er vandtætte nok til at
blive nedsænket fuldstændig i vand som nok ikke kan undgåes hvis at man
tager karbad?.

Håber på at der er nogle der kan hjælpe mig med mit spørgsmål.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Britta

Dato : 23-07-03 15:05

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in
message news:53rshv4r1qp7f6qvnlb725buehjodanhsq@4ax.com...

Hej Fleming,

> [...]
nok til at
> blive nedsænket fuldstændig i vand som nok ikke kan undgåes

Liiige et øjeblik. Har lige sænket en af vores under vand. Vender
tilbage om 10 minutter

Venligst,
Britta

Fra : Britta

Dato : 23-07-03 15:32

"Britta" <briped@gmx.net> wrote in message

> Liiige et øjeblik. Har lige sænket en af vores under vand.
Vender
> tilbage om 10 minutter

Nå, det blev snarere til 15 minutter, og den virker fint og intet
vand indvendig. Jeg kan selvfølgelig ikke sige hvorvidt det
gælder for _samtlige_ vandtætte dildoer.

Venligst,
Britta

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 23-07-03 16:19

On Wed, 23 Jul 2003 16:32:09 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:

> [...]
>vand indvendig. Jeg kan selvfølgelig ikke sige hvorvidt det
>gælder for _samtlige_ vandtætte dildoer.

Undskyld jeg spørger, men hvad er det da for en du har testet?. Hvis det
er en du har haft købt online er det så muligt at du kan smide en link
til den?.

Jeg har nemlig selv fundet en som mig og kæresten har tænkt os at købe
hvor at sælger siger at den godt kan holde til evnt karbade. Det kunne
være rimelig "sjovt" hvis at det var den samme som du havde

Fra : Britta

Dato : 23-07-03 16:50

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in
message news:ko9thvg1ef1b4tqk7mi1a3tosrm591beup@4ax.com...
> [...]
Hvis det
> er en du har haft købt online er det så muligt at du kan smide

Hmmm det er lidt problematisk, for jeg er ikke upartisk m.h.t.
butikken den stammer fra, men jeg kan fortælle dig at den er af
'jelly', lilla og grim, men lydløs og rimeligt effektiv.

> [...]
Det kunne
> være rimelig "sjovt" hvis at det var den samme som du havde

Tjae, måske, men der findes rigtig mange forskellige Jeg kan
sende dig linket privat, hvis det er ok med dig?

Venligst,
Britta

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 23-07-03 16:59

>Tjae, måske, men der findes rigtig mange forskellige Jeg kan
>sende dig linket privat, hvis det er ok med dig?

Det er helt iorden, lidt derfor at min email adresse fremgår af mine
indlæg

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 23-07-03 19:56

Britta wrote:
> Tjae, måske, men der findes rigtig mange forskellige Jeg kan
> sende dig linket privat, hvis det er ok med dig?

Send linket herude ;) Så kan alle jo drage nytte af din lille blindtest :D

mvh
Johan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-07-03 20:27

Johan Holst Nielsen <johan@weknowthewayout.com> skrev :

>Send linket herude ;) Så kan alle jo drage nytte af din lille blindtest :D

Britta er indhaver af en forretning, der sælger den slags.

Og for at undgå interessekonflikter og beskyldninger for utidig
ønsker hun ikke at offentliggøre, hvilken det drejer sig om.

Og det er meget prisværdigt.

Af samme grund fortæller jeg ikke, hvilken det er, fordi det ikke
er sikkert at Britta ønsker det.
--
Knud

Fra : Henning

Dato : 24-07-03 07:47

Johan Holst Nielsen wrote:

> Send linket herude ;) Så kan alle jo drage nytte af din lille
> blindtest :D

Tjah, vi har selv for ca. 1½ år siden købt en violet gennemsigtig
vibrator hos sm-shop, den holder stadig vand og andre flydende
ting ude

Søg på google og du/i skal finde butikker Ca. 240 på dildo +salg
søge kreteriet

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 24-07-03 09:51

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev

> [...]
> ting ude
>
> Søg på google og du/i skal finde butikker Ca. 240 på dildo +salg

Okay, nu tror jeg endelig jeg forstår. Jeg tænkte dildo+vand > hvor er
problemet?

Men nu kan jeg forstå at det garanteret er en vibrator der er tale om, og så
forstår jeg bedre relevansen af spørgsmålet.

Venligst Anita

Fra : Henning

Dato : 24-07-03 12:07

Anita wrote:
> [...]
>
> Men nu kan jeg forstå at det garanteret er en vibrator der er tale
> om, og så forstår jeg bedre relevansen af spørgsmålet.

Ja man køber da ikke en dildo uden motor, så syrer armene jo til
når man skal stå/ligge der og hive den frem og tilbage og vandet i
badekarret vil få bølger af atlanterhavs størrelse, med optøring af
vand fra gulvet bag efter til følge *GGG*

MVH
Henning

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 24-07-03 13:12

On Thu, 24 Jul 2003 10:50:41 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>
>Men nu kan jeg forstå at det garanteret er en vibrator der er tale om, og så
>forstår jeg bedre relevansen af spørgsmålet.

Den side jeg har kigget på kalder de det sjovt nok en dildo selvom at
der er en vibrator i.

Fra : Britta

Dato : 25-07-03 10:23

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote in
message news:n8jvhvo850t5gfln04hd3nkach0cb16dnh@4ax.com...
> [...]
<anita@*slet*stofanet.dk>
> wrote:
>
> Den side jeg har kigget på kalder de det sjovt nok en dildo selvom

Tjae, begreberne bliver ofte brugt lidt i flæng. Kan man sige at når
batterierne er løbet tør, så bliver vibratoren til en dildo? Hmmm,
ikke hvis vibratoren slet ikke er penisformet fra starten. Av ska' du
ha'. Nu har jeg fået noget at tænke over

Venligst,
Britta

Fra : Andropov

Dato : 24-07-03 21:54

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message news:<3f1f80d9$0$97207Anita

> [...]
>badekarret vil få bølger af atlanterhavs størrelse, med optøring af
>vand fra gulvet bag efter til følge *GGG*

Skal mænd så have en bolledukke med motor på :)
Jeg tror Hr. Onslow godt kunne bruge sådan en med hans energi :)

Fra : Henning

Dato : 25-07-03 14:32

Andropov wrote:
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Skal mænd så have en bolledukke med motor på :)

En god gammeldags malkemaskine fra et nedlagt landbrug,
vil sikkert kunne fås til en rimelig penge, så kan man jo
invitere 3 venner til at deltage

> Jeg tror Hr. Onslow godt kunne bruge sådan en med hans energi :)

Han har jo Rose, hun er parat til at gøre alt
arbejdet og samtidig hente kolde øller, stege
bacon & eggs til ham, han er for doven til
at få rejsning *GGG*

MVH
Henning

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 23-07-03 20:59

>Tjae, måske, men der findes rigtig mange forskellige Jeg kan
>sende dig linket privat, hvis det er ok med dig?

Har modtaget dit link . Mange tak for det.

Men kan se på billedet at den ser en smule for avanceret ud i forhold
til den mig og kæresten kigger på .