Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny Foto hjemmeside
Fra : Thassman

Dato : 23-07-03 10:39

Så er jeg endelig blevet færdig med www.fotofoto.dk Jeg har forsøgt at
efterkomme en del af ønskerne, til en sådan hjemmeside her fra NG, og andre
fora på nettet. Siden er helt nyudviklet, og kan sagtens videreudvikle sig.
Registrer dig som bruger, og vær med til at præge hvordan fotofoto.dk skal
udvikle sig i fremtiden.
Det giver dig også adgang til straks, at uploade 6 billeder til kritik.

Mvh
Tommy
Webmaster

ps.
Jeg håber det er ok, at poste denne nyhed her i NG. Det er jo trodsalt Foto
relateret.

--
Visit:
www.FotoFoto.dk -> stedet hvor du kan uploade din billeder til kritik

Fra : Rene

Dato : 23-07-03 12:50

Hej med dig!

Jamen selvfølgelig er det ok du oplyser om denne nyhed her, hvor skulle du
ellers gøre det ?

Nu er der 3 danske fotoforums :

www.foto-basen.dk

www.fotokritik.dk

og http://www.fotofoto.dk/

Ikke så dårligt ...!

MVH

René

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-03 13:50

Rene skrev i <news:bflsm6$ce$1@news.cybercity.dk,>:

> Jamen selvfølgelig er det ok du oplyser om denne nyhed her, hvor
> skulle du ellers gøre det ?

Vi har faktisk en særskilt gruppe til den slags opslag, den hedder

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.opslag.internet

> Nu er der 3 danske fotoforums :
[...]
> Ikke så dårligt ...!

Jeps, det er fint med valgmuligheder og der kommer sikkert endnu
flere til med tiden.
--
Mange hilsner
Lotte M

Galleri Lottes point of view: http://www.lotte-m.dk/foto/

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-07-03 14:49

> [...]
> Webmaster
>
> ps.
> Jeg håber det er ok, at poste denne nyhed her i NG. Det er jo trods alt

-snip-

Hej Tommy.

Glimrende initiativ - jeg har vist allerede fået opbrugt min kvota på din
side.
Det kunne dog være rart om du ville skrive lidt mere på din side om, hvor
meget man maksimum kan/må uploade ialt, såsom om det givne antal billeder
man må uploade, er om dagen, ugen, måneden eller året.
Ligeledes kunne det være godt at man kunne skrive lidt om hvilket fotoudstyr
man bruger, under ens oplysninger, så andre kan læse og lære.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

Fra : Thassman

Dato : 23-07-03 18:23

> [...]
> meget man maksimum kan/må uploade ialt, såsom om det givne antal billeder
> man må uploade, er om dagen, ugen, måneden eller året.

He he ja det har du da ret i. de 6 billeder er pr. løbende uge.
dvs. når dit første billede bliver præcis 7 dage gammelt, kan du uploade
endnu ét, osv.

> Ligeledes kunne det være godt at man kunne skrive lidt om hvilket
fotoudstyr
> man bruger, under ens oplysninger, så andre kan læse og lære.

Det kan jeg godt se. Hvilke oplysninger syntes du der kunne være relevante ?
Som det er nu kan man kun indtaste en beskrivelse.

Mvh
Tommy

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-07-03 00:44

> [...]
?
> Som det er nu kan man kun indtaste en beskrivelse.

Hej Tommy.

Med hensyn til kamera og objektiver og lignende kunne det være godt med
oplysninger om:

Mærke
Objektiv
Lukker/blænde
Lys
Stativ
Evt. filter
og lignende.

Jeg må indrømme at jeg ikke er helt inde i disse ting, og derfor godt kunne
tænke mig at vide mere, men der skal jeg vist have fat i en begynderbog om
foto
Det kunne være spændende at læse mere om, for som det er nu futter jeg bare
rundt med et digicam og trykker af.
Men nok om det, det er ikke specielt relevant for din hjemmeside.
Men jeg synes det kunne være sjovt at se hvad andre fotointeresserede
bruger, så kan man jo selv google videre, hvis man vil se hvordan omtalte
ting ser ud, fungerer og hvor det kan købes, hvis man skulle være
interesseret.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 24-07-03 01:09

"Aragorn Elessar"
Toootalt seje wallpapers

Er det dine fotos?

Jan
www.fotoportal.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-07-03 01:21

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> wrote in message
> "Aragorn Elessar"
> Toootalt seje wallpapers
>
> Er det dine fotos?
>
> Jan
> www.fotoportal.dk

Jepser.
Takker for rosen. ;oD

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Thassman

Dato : 24-07-03 17:49

> Med hensyn til kamera og objektiver og lignende kunne det være godt med
> oplysninger om:
>
> Mærke
> Objektiv
> Lukker/blænde
> Lys
> Stativ
> Evt. filter
> og lignende.

Det kommer på min ToDo liste, så må vi se hvornår det bliver lavet.
Tak for forslagne, det er altid godt med nogen ideér.

/Tommy

Fra : rAnders

Dato : 25-07-03 16:48

"Thassman" <Thassman@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udvikle sig i fremtiden.
> Det giver dig også adgang til straks, at uploade 6 billeder til kritik.

Undskyld men hvad er det der skiller den side fra f.eks fotokritik.dk ?
for mig ser det ud som en kopi af selvsamme.

rAnders.

Fra : Thassman

Dato : 25-07-03 19:07

> Undskyld men hvad er det der skiller den side fra f.eks fotokritik.dk ?
> for mig ser det ud som en kopi af selvsamme.

Du har da ret i at forskellen ikke er enorm. Men Fotokritik.dk er nu heller
ikke nogen unik hjemmeside, hvis du kigger internationalt. Det ene skal jo
ikke udelukke det andet.

www.fotofoto.dk er et alternativ, hvor jeg ligger op til at brugerne skal
have stor indflydelse på hvordan siden skal udvikle sig. Jeg har lavet den
grundlæggende brugerflade, og funktionalitet. Hvad der skal komme derefter,
er op til brugerne.

Fra : rAnders

Dato : 25-07-03 22:29

> [...]
> have stor indflydelse på hvordan siden skal udvikle sig. Jeg har lavet den
> grundlæggende brugerflade, og funktionalitet. Hvad der skal komme

Ok det lyder da meget fint at man kan få lidt indflydelse. Jeg kan også se
der er en funktion hvor man kan indtaste billed_id for at få vist et billede
det er da ganske smart.
Undskyld min skepsis

rAnders.