Understøtter mit bundkort x8 ??
Fra : Nuke

Dato : 23-07-03 07:07

Hej NG

Jeg har et ASUS P4PE Bundkort, og jeg har et ASUS TI4200 gfx i nu. Jeg vil
nu gerne have et GForce FX 5600 256 DDR, men det anvender x8 og Directx 9

Kan mit bundkort godt æde det kort eller skal jeg holde mig til x4 ??

/Lars Hoppe
info@NOSPAMportalzine.dk

Fra : Olesen

Dato : 23-07-03 08:35

"Nuke" <info@portalzine.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu gerne have et GForce FX 5600 256 DDR, men det anvender x8 og Directx 9
>
> Kan mit bundkort godt æde det kort eller skal jeg holde mig til x4 ??

"1 x AGP 4X (1.5V only)"

http://www.asus.com/mb/socket478/p4pe/specification.htm

Fra : Lars Krag

Dato : 23-07-03 10:03

> [...]
> nu gerne have et GForce FX 5600 256 DDR, men det anvender x8 og Directx 9
>
> Kan mit bundkort godt æde det kort eller skal jeg holde mig til x4 ??

Ja det kan det sagtens. Kortet kommer naturligvis blot til at køre 4x, men det
burde stort set intet betyde alligevel.

/Lars