Hjælp - Bestillingsliste i HTML
Fra : THL

Dato : 03-04-01 07:03

Hejsa til alle i gruppen.

Jeg skal lave en bestillingsliste til et frugt og grønt firma, men ved ikke
hvordan...

Siden skal indeholde en tabel, hvor varerne er listet til venstre i
billedet, og ud for varerne skal man i et felt kunne indtaste antal, i et
andet felt (evt. drop-down menu) om varen skal være i bundter, kg eller stk.

Når man så har valgt de varer man vil have skal man kunne trykke på en knap
og så bliver bestillingen sendt som en e-mail til frugt firmaet.

Tabellen kunne se sådan ud:

Indtast Firmanavn: __________________

Indtast tlf: __________________

Ønsket leveringsdag: (Drop-down menu med alle ugedage)

Vare-betegnelse Antal. Format

Vare 1 ____ Bundt/Kg/Stk (Evt. drop-down menu,
hvor man kan vælge mellem Bundt, Kg og Stk.)

Vare 2 ____ Bundt/Kg/Stk

Vare 3 ____ Bundt/Kg/Stk

Vare 4 ____ Bundt/Kg/Stk

Vare 5 ____ Bundt/Kg/Stk

Bemærkninger: (felt til bemærkninger som bliver sendt med i e-mailen)

Send Nulstil

Jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre... Hvis nogen kunne hjælpe mig med koden
på de øverste felter (Firmanavn, tlf, lev.dag) og én varelinie samt de
nederste felter (Bemærkninger, send, nulstil) ville jeg være MEGET
taknemmelig.

Med venlig hilsen

Thomas