Ondskabens hus
Fra : Rasmus Mejer Christe~

Dato : 23-07-03 00:30

Er der nogen som kender den originale titel på "Ondskabens hus" som vises på
Zulu søndag?

- Tak! :)

- Rasmus

Fra : CinemaZone.dk - Fred~

Dato : 23-07-03 00:37

House on Haunted Hill fra 1999
med Geoffrey Rush, Famke Janssen og et par andre interessante navne.

-Frederik
CinemaZone.dk - et filmmagasin i bredformat.

Fra : Rasmus Mejer Christe~

Dato : 23-07-03 00:43

Tak! :)

Fra : CinemaZone.dk - Fred~

Dato : 23-07-03 14:46

Jeg tror egentlig, at det er her i gruppen, at jeg i sin tid lærte den
smarte udgave af imdb at kende:

akas.imdb.com

Så søger man bare på den danske titel og finder den rigtige film.....

-Frederik

Fra : Mads Jensen

Dato : 23-07-03 08:04

> House on Haunted Hill fra 1999
> med Geoffrey Rush, Famke Janssen og et par andre interessante navne.

Er det denne, som Scream 2 er lavet over ?

mvh.
Mads
--
Mads Jensen
http://www.ddfr.dk Dansk Donaldist-Forening

Fra : Morten DH

Dato : 23-07-03 10:49

"Mads Jensen" <astrup_jensenNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det denne, som Scream 2 er lavet over ?

Tænker du ikke på Scary Movie 2?

Fra : Mads Jensen

Dato : 23-07-03 11:40

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> Tænker du ikke på Scary Movie 2?
Jo, selvfølgelig, tanketorsk fra min side

mvh.
Mads

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-07-03 00:45

Hej!

Rasmus Mejer Christensen wrote:

> Er der nogen som kender den originale titel på "Ondskabens hus" som vises på
> Zulu søndag?

Du har allerede fået titlen, så jeg vil bare sige, at den er ganske glimrende
som gyser :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner "

Fra : Kostas

Dato : 23-07-03 08:12

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in

> Hej!

> Du har allerede fået titlen, så jeg vil bare sige, at den er ganske
> glimrende som gyser :)

Tja det er måske så meget sagt. Men der er da lidt fedt musik i den
Er selv blevet ret vild med Manson's udgave af Sweet Dreams.

mvh

Kostas