ASUS P4PE Hjælp mangler Cd´en :(
Fra : Nuke

Dato : 22-07-03 23:46

Hej NG

Ja jeg har haft mit bundkort noget tid nu efterhånden, og min datter har
smaderet min Cd til bundkortet : (

Så jeg ville høre om der ikke er nogle der kunne Zip deres Cd og smide den
op på WWW/ Så jeg kan downloade den, for jeg vavede ikke selv en backup af
den...

Det drejer sig om dette Bundkort : ASUS P4PE Hvis der er mere i ønsker så
skriv det...

/Lars Hoppe
info@NOSPAMportalzine.dk

Fra : Peter Hansen

Dato : 23-07-03 00:03

Ligger det ikke allerede på www
http://www.asus.it/support/download/item.aspx?ModelName=P4PE?

Fra : Nuke

Dato : 23-07-03 00:21

Jeg ville nu gerne have Hele Cdén med auto run og det hele...

/Lars Hoppe

Fra : MN

Dato : 23-07-03 07:12

"Nuke" <info@portalzine.dk> wrote in message
> Jeg ville nu gerne have Hele Cdén med auto run og det hele...

Hvorfor?

Det på CD'en er nok forældet.

Mogens

Fra : Nuke

Dato : 23-07-03 07:19

Det er lige meget, jeg vil bare downloade hele Cd´en for det var en masse
Utils på den som jeg ikke har nu Snyft**

Der må da være nogle der har den Cd og noget WWW/ Så jeg kan downloade den
Pleace...

/Lars Hoppe