bluetouch og erikson T68i
Fra : Jeppe Kahl Jepsen

Dato : 22-07-03 22:03

Hejsa
jeg er igang med at installere så jeg kan gå på nettet fra min bærbare via
Ericsonn T68i på telmores gratis GPRS....
det er også installeret nu.. men det er som om min telefon ikke kan
tilslutte sig bluetouch... den dukker ik frem på skærmen... når man søger
efter den..
og når man vælger synkroniser på telefonen virker dette ligeledes heller ik
dvs ingen kontakt mellem min telefon og PC bortset fra når jeg paired dem...
a¨lså lad dem tillade hinanden...
jeg tror fejlen ligger på telefonen.. men hvor

håber på hjælp...
VH Jeppe