Sommerferie i Roskilde Fjord
Fra : Ole Mogensen

Dato : 22-07-03 21:29

Hej Flemming
Som omtalt i telefonen holder vi vores sommerferie i år i Roskilde Fjord og
Isefjorden i ugerne 32, 33 og 34 - hvis vejret altså arter sig. Vi ringer
når vi er ved at være der og håber vi ses.
Bodil og Ole

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 22-07-03 23:04

"Ole Mogensen" <OBBM@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Isefjorden i ugerne 32, 33 og 34 - hvis vejret altså arter sig. Vi ringer
> når vi er ved at være der og håber vi ses.

He-he. Jeg er ikke den eneste, der kvajer sig

Go' tur!

---
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Lazy

Dato : 23-07-03 07:17

Hej Ole

Hvordan finder vi ud af hvilken havn i er i? på en given tidspunkt

Hvor mange mener du egentligt der kan være på din båd?

Lazy

Fra : Niels & Astrid

Dato : 27-07-03 12:20

Gå til bageren og se bynavnet på bagerposen med morgenbrødet, den metode har
været praktiseret i mange år. N.