Skærme
Fijala 3554
IIyama - Vision Master Pro 454
Fra : Johnny Nielsen

Dato : 22-07-03 17:55

Hej grupppe!
Jeg har et lille problem med min ellers glimrende IIyama - Vision
Master Pro 454 skærm på min WinXP pro maskine. Problemet er at
skærmbilledet glider nedad:
Jeg har eksperimenteret en del med indstillingerne men som de står nu
er der ved opstart en ca 5 mm sort bjælke nederst men billedet glider
efterhånden ned og ligenu er kun ca 2/3 af ikonerne på proceslinien
synlige. Jeg har naturligvis prøvet at geninstallere skærmdriveren -
uden resultat.
Nogen hjælp?

mvh. Johnny.

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 22-07-03 18:04

Johnny Nielsen wrote:

> [...]
> efterhånden ned og ligenu er kun ca 2/3 af ikonerne på proceslinien
> synlige. Jeg har naturligvis prøvet at geninstallere skærmdriveren -

Og skærmbilledet hopper tilbage på plads, når du slukker og tænder den igen?
Defekt skærm - send den retur.

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 22-07-03 18:22

On Tue, 22 Jul 2003 19:04:27 +0200, "Jens C. Hansen [Odense]"
<greylion@gmx.net> wrote:
>Og skærmbilledet hopper tilbage på plads, når du slukker og tænder den igen?
>Defekt skærm - send den retur.

Ved genstart gå billedet ikke helt tilbage til udgangspositionen
(udgangspositionen = kold skærm), så måske er der en sammenhæng mellem
hardwaretemperatur og billedeposition.

Mvh. Johnny

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 23-07-03 07:46

Johnny Nielsen wrote:

> Ved genstart gå billedet ikke helt tilbage til udgangspositionen
> (udgangspositionen = kold skærm), så måske er der en sammenhæng mellem
> hardwaretemperatur og billedeposition.

Stadigvæk defekt skærm, hvis den ikke kan indstilles ordentligt når den
er varmet op.

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 23-07-03 23:19

On Wed, 23 Jul 2003 08:46:15 +0200, "Jens C. Hansen [Odense]"
<greylion@gmx.net> wrote:

>Stadigvæk defekt skærm, hvis den ikke kan indstilles ordentligt når den
>er varmet op.

Du har desværre nok ret - takker for svaret.

Mvh. Johnny