MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Prg. til at hente slettet fil ??
Fra : -=Michael=-

Dato : 22-07-03 17:02

Hejsa

Jeg er lidt på R..... min harddisk har lavet et nummer på min bærbar så jeg
ikke kan komme ind på uden at reinstallere, jeg har så fået fat på et kabel
så jeg kan sætte min bærbar harddisk til den alm. pc ide kabel, men jeg kan
ikke find det dokument, som jeg skal bruge, frygter lidt at det er blevet
slettet ,, findes der ikke et prg. hvor den kan læse på harddisken hvad der
er blevet slettet , hvis det ikke er overskrevet, så jeg kan hente det frem
igen ??

håber i kan hjælpe mig
michael

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 22-07-03 17:12

"-=Michael=-" <michaelnix@nixvvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> er blevet slettet , hvis det ikke er overskrevet, så jeg kan hente det

Det problem bør "PC inspector" kunne klare for dig.

Niels Svendsen

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 22-07-03 17:19

"N.O.Svendsen" <nos@-nospam-tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der
> frem

> Det problem bør "PC inspector" kunne klare for dig.

Ups ! glemte lige et link:

http://www.pcinspector.de/file_recovery/welcome.htm

Niels Svendsen

Fra : -=Michael=-

Dato : 22-07-03 18:31

super ,, takker for linket .. prøver lige og se om det virker for mig

Fra : -=Michael=-

Dato : 23-07-03 18:52

hmm den vil ikke rigtig køre i xp home.. prg. laver fejl er der andre prg
jeg kan bruge til det ?