Peti Cruiser, mahogni på eg????
Fra : sailor99

Dato : 22-07-03 16:30

Hej!

Kan det passe, at der her i NG ikke findes bare én person, der ved noget om
en sådan Peti?
Bygget i 1966 på Bianca i Rudkøbing.

Alle informationer modtages med tak!

Mvh
Georg

Fra : Jens Lundgaard

Dato : 23-07-03 22:07

"sailor99" <sailor99@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Kan det passe, at der her i NG ikke findes bare én person, der ved noget
> [...]
Kan det mon være sådan en jeg så et midaldrende par i, i Middelfart gl. havn
til Rock under broen? Adspurgt, fortalte manden mig at det var en
'TræBianca', at der fandtes en mere i Tyskland, og jeg mener også at han
fortalte mig at der kun findes de to????
En utroligt flot båd, i en fantastisk stand.
God jagt...

Jens Lundgaard

Fra : sailor99

Dato : 24-07-03 18:50