Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Adobe Gamma
Fra : Jens Bruun

Dato : 22-07-03 14:47

Jeg har ladet mig fortælle, af Adobe Gamma kan downloades frit, men jeg
kan simpelthen ikke finde det nogen steder. Er der én derude, der
tilfældigvis har et link?

--
-Jens B.

Fra : Klaus Madsen

Dato : 22-07-03 15:56

> Jeg har ladet mig fortælle, af Adobe Gamma kan downloades frit, men jeg
> kan simpelthen ikke finde det nogen steder. Er der én derude, der
> [...]

Hej Jens

Hvis du har installeret Photoshop bliver Adobe Gamma automatisk installeret.
Den ligger i Windows kontrolpanel.

Mvh. Klaus

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-07-03 17:39

"Klaus Madsen" <info@grafreaks.dx> skrev i en meddelelse

> Hvis du har installeret Photoshop bliver Adobe Gamma automatisk
installeret.
> Den ligger i Windows kontrolpanel.

I know, I know. Jeg har bare et par maskiner mere, hvor jeg godt ville
benytte Adobe Gamma uden nødvendigvis at skulle installere hele PS.
Ellers tak for tippet.

--
-Jens B.

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-07-03 19:00

On Tue, 22 Jul 2003 18:39:16 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>jeg godt ville
>benytte Adobe Gamma uden nødvendigvis at skulle installere hele PS.

Den følger også med den billige Photoshop Elements gjorde i det
mindste med min ver. 1.5.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-07-03 20:34

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Den følger også med den billige Photoshop Elements gjorde i det
> mindste med min ver. 1.5.

Jeg er den lykkelige indehaver af PS 7. Jeg ville blot installere Adobe
Gamma på et par andre PC'er, da jeg havde det indtryk, at værktøjet
kunne downloades frit hos Adobe, så jeg ikke behøvede at installere hele
PS.

--
-Jens B.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-07-03 21:47

Jens Bruun skrev:

> Jeg har ladet mig fortælle, af Adobe Gamma kan downloades frit,
> men jeg kan simpelthen ikke finde det nogen steder.

Det skal i så fald være på en warez-side et sted for Adobe Gamma har
man mig bekendt aldrig kunnet hente som et separat program hos Adobe.

Madsen.

Fra : Jørgen Angel

Dato : 25-07-03 12:49

Thomas Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> Det skal i så fald være på en warez-side et sted for Adobe Gamma har
> man mig bekendt aldrig kunnet hente som et separat program hos Adobe.

Det er den der står Knoll på, ikke sandt?
Hvad er højeste versionsnummer?
Jørgen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 25-07-03 13:06

Jørgen Angel skrev:

> Det er den der står Knoll på, ikke sandt?

Knoll Gamma er udgået.
Jeg mener at den sidste version af Photoshop som den fulgte med
til var version 4. Om man kan downloade den separat, ved jeg ikke.
Du kan se screenshots her: <http://www.jsgrove.com/calib2.htm>.

> Hvad er højeste versionsnummer?

Af Adobe Gamma eller af Knoll Gamma?
Min Adobe Gamma er den nyeste for det er den der følger med til
Photoshop 7. Filversionen er 3.3.0.0.

Madsen.

Fra : Jørgen Angel

Dato : 25-07-03 16:08