Sang fra Daredevil
Fra : Ukendt

Dato : 22-07-03 13:28

Er der nogen der kan fortælle mig hvem det er der synger den sang der bliver
spillet i begravelses scenen i Daredevil?!

Jeg kunne godt tænke på titel og kunstner.

På forhånd mange tak!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Jakob Fromm Pedersen

Dato : 22-07-03 16:53

> Er der nogen der kan fortælle mig hvem det er der synger den sang der
bliver
> spillet i begravelses scenen i Daredevil?!
>
> Jeg kunne godt tænke på titel og kunstner.

Uden at have set den for nylig mener jeg det er

Evanescence - My Immortal

Totalt fedt album imho

/Fromm

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-03 21:46

> Uden at have set den for nylig mener jeg det er
>
> Evanescence - My Immortal

Det tror jeg ikke det er.... Det er ikke deres stil, det var en mere stille
og rolig sang...

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 22-07-03 21:50

"Tommy Jensen" <viborg_dk(a)mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg ikke det er.... Det er ikke deres stil, det var en mere
stille
> og rolig sang...

Du kender ikke ret meget til deres stil kan jeg læse her, de laver også
nogle kanon fede stille nummer.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-03 22:05

> Du kender ikke ret meget til deres stil kan jeg læse her, de laver også
> nogle kanon fede stille nummer.

Sandt nok...!

Jeg er glad for "Bring me to life", ud over det er der ikke noget af deres
jeg kan lide. Men om det er dem der har lavet sangen til den nævnte scene,
så mangler jeg jo bare en titel på sangen....

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 23-07-03 08:58

> [...]

> af deres jeg kan lide. Men om det er dem der har lavet sangen til
> den nævnte scene, så mangler jeg jo bare en titel på sangen....

Den står i det første svar på dit indlæg.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-03 10:27

> Den står i det første svar på dit indlæg.

Sangen var okay, men det var ikke den jeg søger... Så er der fortsat nogen
der kan hjælpe mig med at finde sangen, ville jeg sætte pris på det...!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Jakob Fromm Pedersen

Dato : 23-07-03 13:37

> Sangen var okay, men det var ikke den jeg søger... Så er der fortsat nogen
> der kan hjælpe mig med at finde sangen, ville jeg sætte pris på det...!

Nu har jeg lige genset den, og det ER Evanescence - My Immortal, du kan
høre den på http://www.evanescence.com/music/index.html

/Fromm

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-03 14:26

> Nu har jeg lige genset den, og det ER Evanescence - My Immortal, du kan
> høre den på http://www.evanescence.com/music/index.html

Nu har jeg lige været inde og se din link,og kan se at det er denne sang.
Problemet var, at den sang jeg modtog var en rocksang med samme titel. Om de
har lavet flere sange med samme titel, tvivler jeg på. Så det må jo ikke
betyde andet end at den jeg har modtaget sangen af ikke ved noget om
gruppens musik.

Men nu ved jeg altså hvilken sang der er, og er nu begyndt jagten på at
finde den. Så mange tak for hjælpen, jer der har hjulpet mig!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 23-07-03 16:49

> [...]
> har lavet flere sange med samme titel, tvivler jeg på. Så det må jo ikke
> betyde andet end at den jeg har modtaget sangen af ikke ved noget om

Det skal jeg da lige love for, for Evanescences album byder på både
forholdsvis hårde, rockede numre og stille ballader som My Immortal.
Daredevil holder - og det gør Evanescence også! :)

Skal du bruge sangen - så er Kazaa vel din ven. Ellers køb Daredevil
soundtracket hos cd-wow til billige penge.

Mvh
Mads

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 15:44

> [...]
>
> Skal du bruge sangen - så er Kazaa vel din ven. Ellers køb Daredevil
> soundtracket hos cd-wow til billige penge.

Kender godt til programmet, men alligevel tak for hjælpen!

Men jeg har faktisk allerede bedt om at låne soundtracket på biblioteket, og
er det et okay soundtrack, så får jeg foretaget en kopi af det! *s*

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 24-07-03 17:40

"Tommy Jensen" <viborg_dk(a)mail.dk> skrev:

> Men jeg har faktisk allerede bedt om at låne soundtracket på
> biblioteket, og er det et okay soundtrack, så får jeg foretaget en
> kopi af det! *s*

Husk nu, at du selv skal lave kopien ellers er det ikke lovligt

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 18:52

> Husk nu, at du selv skal lave kopien ellers er det ikke lovligt

Jo tak, jeg skal bare lige have fat i en ny pak cd'er... Min brænder er klar
til at begynde arbejde...!

--
MVH,
Tommy Jensen